SCRISORI DIN GERULIA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Reflecții asupra lucrarii "Evreii" (Hilaire Belloc ) *(1922) [Part 1 -2 ]

In jos

Reflecții asupra lucrarii "Evreii" (Hilaire Belloc ) *(1922) [Part 1 -2 ] Empty Reflecții asupra lucrarii "Evreii" (Hilaire Belloc ) *(1922) [Part 1 -2 ]

Mesaj  Admin Sam Sept 20, 2014 1:03 am


Reflecții asupra lucrarii "Evreii" (Hilaire Belloc ) *(1922) [Part 1 -2 ] Budapest-square-ad
Partea 1.
Dintre toate erorile pe care o confruntă atunci când se angajează cu tema relațiilor dintre evrei și europeni, una dintre cele mai ușor infirmata este ideea că antagonismul față de evrei este în continuă schimbare. În "de masă" citirea istoria interacțiunilor european-evreiești, frecarea care există între evrei și alte elemente ale societății este susținut să fie legată exclusiv de o psihoză comunal creștinism induse din partea europenilor. Aceasta psihoza se spune sa se supuna metamorfoze aproape neîncetate.

Ideea este atât de adânc înrădăcinată în rândul evreilor organizat care, chiar și astăzi, suntem nevoiți să asculte fără sfârșit behăit despre apariția unei " noi antisemitism "? Acest strigăt redundant răsună aproape săptămânal, chiar dacă, pentru un observator informat, este clar că nu există, și nu a fost niciodată, orice schimbare reală în esența frecarea dintre evrei și europeni. "Problema evreiască", în cazul în care se dorește să angajeze că terminologia arhaic, este aparent ca atemporal și neschimbătoare ca evreii înșiși.

În meu examen de Robert Wistrich lui Antisemitism: The Longest Ura , am subliniat argument tipic contorsionate că autorul este că un "virus" a existat în Europa, în care "păgân, pre-creștin anti-semitismului altoit pe tulpina de stereotipuri creștine medievale evreul care apoi a trecut peste in post-creștină raționalist anti-iudaismul din secolele al XVIII-lea și al XIX-lea. "Inutil să spun fantasmă Wistrich lui, și" teorii ", similare prost-fabricate sunt afectate într-un stadiu foarte timpuriu de ocuparea forței de muncă de care fundamental termen lipsit de sens: "antisemitism". Prin însăși natura sa, pe termen plasează evreul sau "antisemitismului" imediat în poziția pasivă, evitând astfel confruntarea cu adevărata esență a problemei - că există o frecare reciprocă între două entități în esență diferite, cu interese de grup divergente și obiective.

Publicitate

Concomitentă cu astfel de prejudecăți, în masă un "istoriile" găsește o condamnare cu ridicata de mulți scriitori istorice și munca lor pe tema "evreilor." Cel mai grav păcat al acestor autori a fost accentul lor cu privire la cauzele și natura frecare inter-etnic, mai degrabă decât pe "martir-ologie", care în prezent trece de evreu "istorie". Prea mult de analiză, și nu suficient de simpatie. Eforturile acestor autori au fost destinate pentru a sublinia diferențele, fărădelegile și secretul care combinate împreună pentru a asigura un periodic, și de multe ori haotic, renaștere a Gentile exasperare. Mă gândesc, în special de lucrări specifice produse de Voltaire, Wagner, Bauer, și von Treitschke.

Astăzi, o mare parte din sensul de bază al acestor scrieri se pierde în mijlocul jargonul și ceartă de oameni de știință în mod evident părtinitoare. Cu toate acestea, una izbitoare și caracteristica de durată a acestor lucrări este uniformitatea de argumentul lor că, provocări specifice la o parte, "problema evreiască" era neschimbată. Nici unul dintre acești autori operate pe presupunerea sau pretenția, făcut la modă de liberalism occidental, că evreii ar fi un grup nu a existat. Acești autori sfidat-o epocă în care înțelepciunea a fost transmisă de mai sus că naționalitatea și cetățenia a fost o chestiune pur voluntară. Ei au îndrăznit să insiste că "evreul rămâne un evreu," și este acest element care dă astfel de scrieri o calitate atemporală și o relevanță sfidător. Majoritatea acestor scrieri au trecut prin secole nevătămat, chiar și anecdote de constatare rezonanță și familiaritate în prezent. În acest eseu vreau să vă împărtășesc câteva reflecții pe unul din cei mai puțin cunoscuți dintre acești autori importanți care "istoria" ar fi mai degrabă ne-am uitat. Deși acum uitate în mare măsură, Hilaire Belloc (1870-1953) a fost un poet și autor de unele eminență în timpul vieții sale, și notabil 1922 opera sa, Evreii , rămâne unul dintre examenele cele mai lucide, relevante, și echilibrate ale naturii evreiesc Relațiile -Gentile disponibile pentru noi astăzi.

Un rezumat biografice scurt

Hilaire Belloc sa născut la La Celle St Cloud, în apropiere de Paris, copilul mai mic de Louis Belloc și soția sa, Elizabeth Rayner Parkes, fiica unui avocat limba engleză de succes. Louis Belloc era francez (deși cu sânge irlandez de la bunicul său matern); tatăl său a fost un portretist bine-cunoscut. Hilaire Belloc a fost născut chiar înainte de izbucnirea războiului franco-prusac și câteva săptămâni mai târziu, familia sa retras în Anglia, după ce a luat ultimul tren din Paris. Când Bellocs a revenit la casa de familie după război au constatat că acesta a fost răscolită și jefuit. Averile familiei a scăzut și mai mult atunci când, în vârstă de numai doi ani, tatal Hilaire a murit. Elizabeth și cei doi copii sa mutat la Londra, stabilindu mai târziu în Sussex, în cazul în care familia a trăit o viață de sărăcie binevoitor.

După ce a părăsit școala, energie și neliniște Belloc a făcut-o greu pentru el să se stabilească la o carieră. În succesiune a încercat să se antreneze pentru marina franceză, pentru a deveni un fermier, și apoi un desenator. În 1892 Belloc angajat serviciul militar în armata franceză ca un artilerist - o necesitate în cazul în care el a dorit să-și păstreze cetățenia franceză. A fost o experiență extrem de formativ, care ia dat un interes pe tot parcursul vieții în problemele militare. De asemenea, el a făcut conștienți de faptul că el a fost până acum mai mult de un englez decât un francez. Câțiva ani mai târziu, el a decis să devină un subiect britanic.

După ce sa întors din Franța, Belloc a fost admis la Balliol College, Oxford, cu sprijinul financiar al surorii sale și logodnicul ei. Belloc a excelat și a devenit rapid un interpret stea în dezbaterile de la Uniunea Oxford. A absolvit în istoria modernă, cu onoruri de prima clasa din 1895 După absolvire, a aplicat pentru o bursă premiu la All Souls College, care-i o nișă sigură financiar în Oxford s-ar fi dat, dar atitudinea lui asertiv și argumentativ îl dușmani în făcuse deja lumea mică a universității. Pentru un timp Belloc a rămas la Oxford, a face bani de meditații în timp ce, fără succes, se aplică pentru posturi academice. El a fost, de asemenea, lansarea sa ca scriitor, și a fost în această fază timpurie a carierei sale, care, începând cu Cartea Bad Copilului de fiare în 1896, el a început să producă versetul comic și satiric, care pentru mulți cititori este sa cel mai bine-cunoscut lucru. Curând el a început a face o viață de muncile de stilou său, și ca un om de energie imensă, talentele versatile, și lectură larg, el a lucrat în mai multe genuri.

Belloc în cele din urmă se împace cu faptul că el nu va primi o bursa de colegiu în Oxford. În 1899 familia sa mutat la Londra. Cariera literară Belloc a fost de impuls acum câștigă, și el a început să producă un flux de cărți și articole. El a avut o patrundere, inteligență dogmatic ascuțit, și au fost câteva subiecte pe care nu avea opinii puternice. Belloc a achiziționat de curând faima publice literar. Cel mai celebru, el a devenit cunoscut ca un apologet polemic pentru Biserica Romano-Catolică, pe care el a considerat ca singura sursă de bun-simț și ordine în lume. Deși catolicismul Roman a fost centrul vieții Belloc și scrierile sale, credintele si atitudinile sale au fost de multe ori în pas cu spiritul Bisericii. Religia lui era o chestiune disciplinat de voința și inteligența, dar poziția sa subiectivă a lumii a fost, în esență, pesimist și se pare una ca mai păgân decât creștin.

În 1906 Belloc a intrat în politică ca un membru al Parlamentului pe aripa radicală a Partidului Liberal. A fost o experiență nesatisfăcătoare și disillusioning. Belloc nu a fost niciodată la ușurința cu practica și ipotezele sistemului parlamentar britanic și a transformat brusc împotriva lui, după ce a plecat de la Camera Comunelor în 1910 a fost mai târziu indignat de scandalul Marconi din 1913, în care mai mulți membri evrei ai guvernului liberal au fost acuzați de tranzacționare necorespunzătoare în acțiunile Societății Marconi. Belloc a venit treptat la convingerea că democrația adevărată a fost posibil doar în comunități mici, cum ar fi starea de oraș grecesc, și că în societățile moderne de mari dimensiuni se degenerat inevitabil într-o oligarhie inexplicabil. El însuși a descris inițial ca un republican și a sprijinit idealurile Revoluției Franceze; el sa mutat acum spre o credință în monarhie absoluta, sau, de fapt, dictatură, așa cum el a expus în Camera Comunelor și monarhiei (1920).

În 1912 Belloc a publicat o critică a societății moderne, Statul Servil , în care acesta atacă atât capitalismul, cât și socialismul. Argumentul său a fost că civilizația modernă combină teoretic libertatea politică cu sclavie economică, din moment ce majoritatea oamenilor din epoca modernă nu posedă "rădăcini" proprietate puțin sau, iar o astfel de proprietate este esențială atât pentru libertate și bunăstare. Belloc a crezut că o viață înrădăcinată, aproape de natura, a fost omenește superioara a masificarea produs de civilizația modernă. Idealul său era o societate de proprietari țărănești sau meșteșugari, de negociere cu fiecare alte printr-un contract gratuit, în cazul în care proprietatea este larg distribuit și nu concentrate în câteva mâini. Două cărți din anii 1920 a dezvoltat în continuare unele dintre ideile sale politice de bază. Primul, Europa și credinței (1920) stabilește lectură personală a istoriei europene. Cealaltă lucrare este Evreii (1922), o analiză a ceea ce se va forma corpul principal al acestui eseu.

În ultimii ani de viață Belloc a fost o figură publică, cu mulți prieteni și admiratori, deși el a fost singur, și din ce în ce obosit de nevoia de a scrie cărți pentru continuu bani. Disperarea lui de la tragedie personală și națională adâncit în timpul al doilea război mondial, atunci când fiul său Peter a murit în serviciu activ în Marina Regală. După un accident vascular cerebral în 1942 sănătatea lui a scăzut și el a devenit senil în câțiva ani. El a luptat să-și păstreze independența sfidător până la moartea sa în 1953, multe dintre numeroase cărți făcute de Belloc sunt acum uitate, deși Amazon reeditat recent câteva, inclusiv Evreii , sub lor la preț redus uitat Books amprenta.

Evreii (1922)

Una dintre primele mele impresii Evreii a fost cât de strâns se părea a se potrivi atributele psihologice, și chiar fizice, atribuite de autorul ei de unii dintre biografii primele sale. C. Creighton Mandell descrie un om puternic, rapid, ordonat și energic a cărui vigoare "apare, în persoana sa, în lățimea masiv de umeri și soliditatea gât." Ca autor, Iudeii este un compact, puternic, și solid construit tratat despre "relația dintre evrei și neamuri din jurul lor (vii)". Cartea este caracterizat prin sinceritate și urgența acesteia. Aceasta nu este o lucrare de proză sau literatură. Este o lucrare de argument și acțiune. Există câteva cuvinte irosite. Fiecare capitol vine ca o lovitură de ciocan împotriva convenție.

Belloc începe prin prezentarea în limbaj simplu, teza cărții sale: necesitatea de a aborda problema reducerii sau acomodarea tulpina produsă de prezența unui corp străin, în acest caz, populația evreiască "mic, dar intensă" (12), în cadrul cultura și societatea europeană. Belloc scrie: ". Corpul străin stabilește tulpini, sau pentru a schimba metafora, produce o frecare, ceea ce este rău atât pentru ea însăși și la organismul pe care-l populează (4)" Autorul prezintă apoi doar două moduri în care relaxarea dintre aceste tulpini pot fi realizate. "Primul este prin eliminarea a ceea ce este străin. A doua este de segregare acestuia. Nu există nici o altă cale (4) "Belloc afirma că eliminarea poate lua trei forme:. Distrugere, expulzare sau absorbție. Segregarea poate lua două forme: o formă ostil care nu ține seama de nevoile pe care care este separată și o formă alternativă care consideră binele ambelor părți și pot fi mai bine descrise prin termenul ". Recunoaștere" carte Belloc este destinat să avocat pentru soluția de "recunoaștere".

Soluție de cale de distrugere este condamnată ca "abominabil în morală" și "inutilă în practică (5)." Belloc enumeră pe scurt cazuri istorice în care masele populare furioase au ventilate frustrarea violent pe evrei, susținând că acest lucru a dus la "o moștenire îngrozitoare de ura pe de o parte și de rușine pe de altă parte (5). "expulzarea nu mai este o soluție pentru că, deși teoretic durabilă, este slab în practică și" doar un grad mai puțin odios decât primul (6). "Ar fi implica "o masă de nedreptate individuală" și că ar fi "aproape imposibil să-l disocieze de violență și fapte rele, de toate tipurile (6)." Expulzarea este, de asemenea, ceva care nu poate fi niciodată complet. Belloc subliniază că expulzarea a fost doar vreodată încercat "la momente și în locuri în care puterea a evreilor a scăzut; iar acest lucru înseamnă invariabil puterea lor corespunzătoare într-un alt sfert (6). "Absorbția, în timp ce mult mai blând decât al altor mijloace de eliminare, este declarat imposibil. Belloc scrie că "au existat generații și secole, chiar în cazul în care a existat de fiecare ocazie pentru absorbție; dar că absorbția nu a avut loc (9). "Corpul evreilor" ca un întreg a rămas separat, diferențiat, cu o identitate puternică proprie în toate condițiile și în toate locurile (10). "

Segregare ostil este ceva mai mult decât expulzare static. Acest lucru este în contrast cu forma mai amiabile de segregare care ar putea fi de acord reciproc: "o recunoaștere, cu avantaj reciproc, de o realitate care nu poate fi evitat de către cealaltă parte (10)." Recunoaștere în societate ar implica un scenariu în care "evreii pe partea lor trebuie să recunoască în mod deschis naționalitatea lor în întregime separată și noi pe ale noastre trebuie să recunosc că la fel de naționalitate separată, trata fără rezerve ca un lucru străin, și să respecte o ca o provincie a societății în afara noastră proprie (5). "Belloc încheie cu putere de deschidere sa capitol, susținând că:

În cazul în care poporul evreu vine să-și exprime propria mândrie și patriotism în mod deschis, și la fel de deschis să recunosc limitările necesare impuse de exprimare; dacă ne-am de partea noastră accepta sincer prezența acestui popor ca un lucru cu totul diferit de noi, dar cu la fel de bine un drept la existență ca avem; dacă am renunța la pretențiile noastre în materie; dacă vorbim de și recunoaște poporului evreu în mod liber și fără teamă ca un organism separat; în cazul în care pe ambele părți sunt admise realitățile situației, cu definițiile ulterioare și necesare care implică aceste realități, vom avea pace (11).

Belloc susține că opoziția la o soluție la problema printre neamuri este în cea mai mare parte înrădăcinată în trei minciuni, care se bazează pe concepțiile liberale occidentale eronate de naționalitate și cetățenie (12):

Negarea existenței problemei.
Definirea problemei în termeni false - de exemplu, proclamând-o ca o chestiune religioasă, mai degrabă decât ca unul național / rasial.
Admițând adevăruri de care însoțește acest lucru cu declarații contradictorii de exemplu, admițând că evreul este internațională, dar argumentând că poate fi un patriot și, în același timp internațional.
Al doilea capitol este format din o defalcare a acestor forme de negare. În primul rând, vom vedea pe cei care dețin serios convingerea "că nu există nici o problemă evreiască (18)." Aici se găsește o minte ignorant îndatorați la dogma post-iluminist care un evreu este "un membru cu drepturi depline al societății, indiferent ce sa întâmplat cu locui în timpul indiferent de spațiu de timp el sa întâmplat să locuiască acolo în peregrinările sale de pe întreg pământul (18). "Din moment ce nu există nici o națiune evreiască, astfel gândirea merge, nu poate exista o frecare între el și societatea în care acesta locuiește. Suntem cu toții pur și simplu persoane fizice. Fără frecare între grupuri, nu există nici o problemă.

În afară de cea observată la Simple Minds, negare are, de asemenea, mai multe forme deliberate și insidioase. Într-un paragraf strident eficiente, Belloc subliniază ipocrizia guvernelor occidentale care atras critici polonezi și români pentru divertisment ideea că evreii au fost un popor separat și le-a ținut cursuri de drepturi ale minorităților, în timp ce în același timp, de a trece ", pentru a ridica o brand- Noul stat extrem de distinctă evreiesc în Palestina, cu amenințarea din spatele ei a suprima fără milă o majoritate de utilizarea de arme de Vest (19). "

Natura ilogic și contradictoriu de negare a permis "poziția că nu există nici o națiune evreiască în cazul în care admiterea se pot deranja evreu, dar foarte mult de un popor evreu, atunci când îl poate avantaja (19)." Desigur, evreii au fost mai mult decât dornici de a sprijini și încuraja opinia non-etnocentrice de naționalitate deținute de europeni, pentru că le-a acordat intrare pentru societățile europene în termeni foarte slabe. Acești termeni slabe, care cere aproape nimic de evrei, s-au bazat pe principiile la fel de slabe ca toti oamenii sunt egali și că națiunea este doar un construct. Pentru evrei, cetățenia a fost o cale de a securității și tratament special care, susține Belloc, "evreul" se simte "a fi din cauza lui."

Fără ea se simte handicapat. El este, în punctul său de vedere, doar a salvat de la dezavantajul de o ostilitate latentă, atunci când el este această protejat, iar el este, prin urmare, convins că lumea îi datorează acest privilegiu unic de cetățenie deplină în orice comunitate, unde se întâmplă, pentru moment, să fie , în timp ce, în același timp păstrând cetățenia deplină a propriei națiuni. Ce ... evreul a vrut nu a fost privilegiul mândru de a fi numit un englez, un francez, un italian, sau un olandez. Pentru aceasta el a fost complet indiferent. Ce evreul a vrut nu a fost sentimentul că el a fost la fel ca ceilalți - care ar fi fost odios pentru el - ceea ce a vrut a fost de securitate (26)..

Belloc ridică un punct interesant: căutarea neîncetată a evreilor de securitate rămâne o realitate puternic, dar de multe ori trecute cu vederea în prezent. Creșterea a național-socialiștilor, și valul de exasperare Pent-up care a măturat prin Europa în timpul al doilea război mondial, a dezvăluit la evrei slăbiciunea de cetățenie, în sine, pentru a menține ficțiunea de egalitate și de a oferi nivelul profund de securitate au implora. Confruntându-se cu o expresie masa de etnocentrism Europene, evreul ar putea găsi nici o mască de gaze adecvată. Nici unul dintre religie, pentru masca de protecție "creștin" nu mai sunt oferite și posibilitatea de a crypsis. Statul a cuprins acum de cetățeni de frați rasiale, mai degrabă decât "concetățeni" ale evreilor. Pentru prima dată în joc lung de scaune muzicale au jucat de la sosirea în Europa, muzica sa oprit de joc - și evreii au rămas fără un scaun.

De la ruinele de al doilea război mondial, o lume nouă a fost să fie modelat. Nu mai era cetățenie pentru evrei suficient - acum securitate evreiesc a fost să fie căutat prin reglementarea non-evrei și impunerea unor limite cu privire la exercitarea lor cetățenie. De la al doilea război mondial aceasta a luat forma de orice, de la inginerie profilul demografic al națiunilor occidentale, la "discursul de ură" legi și lobby pentru controlul armelor. Una dintre funcțiile esențiale ale Occidental Observer a fost la cazuri de catalog în care, sub masca de cetățenie egal și alte capricii liberale occidentale, organizațiile evreiești au fost în mișcare spre atingerea imunitate de la critici, și nivelurile de etanse de securitate evreiesc, în Statele Unite ale Americii , Canada , Australia , Marea Britanie , Germania , Franța și multe alte țări. Astfel, un proces care a început în urma cu Iluminismul evreiesc admitere la cetățenie, a evoluat lent la diminuarea treptată a cetățeniei de non-evrei și ascendența de evrei la statutul protejat privilegiat in Occident.

Paralela cu poziția de evrei în feudalism este uimitor. Mai degrabă decât să asigure egalitatea tuturor în condițiile legii, cetățenia non-etnocentrică Vest Liberalismul a acționat pur și simplu ca conducta pentru transferul de putere în societate.

Mai mult, aș spune că nici o cantitate de legislație represivă ar satisface aceste organizații evreiești sau a face să se simtă cu adevărat în siguranță. Pofta ei simt este atât de adânc înrădăcinată se pare mai mult ca o sete de nestins. Implantarea lentă departe de libertățile noastre sugereaza ca indulgența în continuare a acestei sete de propriile noastre elite vor fi doar în detrimentul nostru pe termen lung.

Dar, desigur, problema nu este pur și simplu una din noi înșine, și Belloc are multe de spus cu privire la evrei.

partea a doua

După discutarea negare in randul non-evrei cu privire la problema de "problema evreiască", Belloc se mută în capitolul al treilea la gândurile sale cu privire la modul că problema a manifestat în timpul vieții sale. El descrie evreilor ca un "organism politic", care, ca orice organism independent, caută după propriile interese. Autorul scrie (44):

Se obiectează a evreului în finanțe, în industrie, în comerț - în cazul în care el este omniprezent și puternic din toate proporțional cu numerele sale - că el caută, și-a atins deja, stăpânire. Se obiectează că el acționează pretutindeni împotriva intereselor gazdele sale; că acestea sunt în curs de interferat cu, ghidat, alerga împotriva voinței lor; că o putere este prezent, care acționează fie cu indiferență la ceea ce ne place sau în opoziție activă a ceea ce ne place. În special, se spune că este indiferent față de, sau în opoziție activă față de sentimentele noastre naționale, tradițiile noastre religioase, precum și cultural general și morala creștinătății pe care le-am moștenit și dorința de a păstra: că puterea este Israel.

Deși aceste obiecții au, în cea mai mare parte, pur și simplu fiert la foc mic sub suprafața de convenție liberal occidental, Belloc susține că revoluția bolșevică a șocat europeni. Rolul de lider al evreilor în catastrofa din Rusia "a lovit atât de la binevoitori care ar fi aproape nici un rău al evreilor, și cei care au protejat sau ascultat până acum le ca a identificat doar cu interesul de capital mare (45)." Deși convenție liberal asupra evreilor a avut loc oficial pe teren, bolșevic amenințare "atenția obligat. Bolșevismul a declarat ca problema evreiască, cu o violență și o insistență, astfel încât acesta nu mai poate fi negat, fie de oarbă fanatic sau mincinosul mai hotărâte (46). "

Publicitate

Cu toate acestea, șocul bolșevică a fost doar o parte dintr-o schimbare treptată în interacțiunea evreiesc cu Europa. Belloc descrie așezare evreiască modernă timpurie în Occident ca implicând un număr foarte mic de evrei într-o anumită locație. Acești evrei a fost dominată de clase care le neatins de concurență directă cu cei mai săraci din orașele mari. Ei au fost absente din țară. Ei au abținut de la interferențe în politică sau în presă. A fost relativ ușor să admită o astfel de colecție de caractere non-descript la cetățenie egal. Dar schimbări au fost în mișcare. Religia a scăzut și ea cu unele dintre ultimele obstacole în calea anumitor profesii și bulevarde la putere. Acest număr mic de evrei au intrat acum profesiilor liberale, dar încă în număr prea mic de a domina sau de influență. Conflictele au fost minime. Dar, cu timpul, chiar și acest mic grup a dobândit o influență mult disproporționată în raport cu numărul lor. Între 1830 și 1870,

greutatea și poziția evreului în civilizația occidentală a crescut din toate cunoștințele și încă fără șoc, și aproape fără a atrage atenția. Ei au intrat în parlamentele de pretutindeni, engleză rangul de pair, precum și universitățile în număr foarte mare. Un evreu a devenit prim-ministru al Marii Britanii, un alt lider principal al insurecției italian; un alt condus opoziția față de Napoleon III. Ei au fost prezenți în număr tot mai mare în instituțiile principale ale fiecărei țări. (47)

În aceeași perioadă, statele papale s-au rupt în sus, și Papa limitat la Vatican. "În câțiva ani, Roma a fost de a vedea un primar evreu care a sprijinit cu toată puterea lui decreștinarea orașului și mai ales a sistemului său de învățământ (48)." Evrei, cum ar fi Paul Reuter a început să preia conducerea în transmisie știri internaționale și au devenit proprietari , editori și jurnaliști de multe ziare europene.

Frecarea perene între evrei și non-evrei au crescut la niveluri insuportabile. Primele scrieri cu privire la frecarea în creștere - ceea ce astăzi s-ar fi numit "discursul de ură" - a apărut în Germania și Franța, în anii 1870. În 1879 celebra și respectat istoric german Heinrich von Treitschke plâns în public despre "influenta nedrept a evreilor în presă", dar a fost strigat jos ca un anti-semit. Belloc afirma că oameni ca von Treitschke avut scrierile lor denunțat ca "extravagan de fanatici (49)." Dar, susține Belloc, "fanatici", cum ar fi von Treitschke frustrat adversarii ", de la cotația de o cantitate imensă de fapte care nu ar putea, dar rămâne în minte (49). "Obiectul a multora dintre aceste scriitori timpurii a fost de a expune" cripto-iudaism ", iar secretul conștientă care se afla în spatele networking evreiesc în coridoarele puterii din Europa.

O astfel de activitate a fost necesară având în vedere numărul tot mai mare de scandaluri financiare evreiești internaționale. Acestea au inclus un război între britanici și burilor din Africa de Sud în 1899 - un conflict Belloc susține a fost "în mod deschis și fără îndoială provocat și promovat de către interesele evreiești (50)." Politicienii evrei din Franța și Marea Britanie au fost, de asemenea, expuse de scriitori curajos ca participant în fraude pe scară largă în legătură cu rudele lor din finanțe:

Scandalurile Panama în Parlamentul francez a alimentat deja mișcarea în Franța. Cele mai recente scandaluri parlamentare din Anglia, Marconi și restul, oferit atât de uimitor o paralelă la Panama că similitudinea a fost de comentariu universal [a se vedea, de asemenea, " liber la Cheat: "emanciparea evreilor" și Cousinhood anglo-evreiesc "] S-ar putea fi trecut ca lucrurile izolate o generație înainte. Ei au fost acum conectate, de multe ori pe nedrept, cu sentimentul neliniștit de o conspirație financiar general. Ei au fost, în orice caz, în legătură cu o atmosferă în esență evreiască în caracter. (51)

Apoi, pe partea de sus a venirea la putere a acelor evrei deja s-au stabilit în Occident, marele rezervor de est a rasei evreiești a fost deschis în 1880, și de granițele statelor occidentale s-au forțat deschis cu povești fabricate de pogromuri și persecuție . Până în momentul occidentalii au devenit sensibile la faptul că aceste "slavi ignoranți" ar fi avut un motiv bun pentru a resentimente "victimele nevinovate săraci" acum de asteptare pentru revoluție pe strazile din New York și Londra, gurile lor au fost botniță. Belloc scrie că "Evreii au fost în fiecare loc de avantaj: au predat în universitățile din toată Europa; Erau peste tot în presă; peste tot în finanțe. Ei au fost continuu pot fi găsite în cele mai înalte locuri de Guvern și în cancelariile ale creștinătății au dobândit o putere dominantă care nimeni nu ar putea întrebarea (53). "Ca urmare a acestei a fost catastrofa rus, care a fost motivat de comuniști evrei" sincer ura de sentiment național, cu excepția, desigur, în cazul în care a fost vizat poporul evreu (59). "Aceasta a fost" faza actuala a problemei ", atunci când Belloc a scris opera sa, și cu aceasta a conchis el de-al treilea capitol.

După ce a discutat contextul imediat al propriilor sale ori, Belloc se mută în capitolul al patrulea la o examinare a calităților mai atemporale ale conflictului: "Generalul Cauze de frecare." Am constatat ca aceasta să fie una dintre cele mai bune capitole din carte. Aici Belloc este atent să sublinieze că "problemei evreiești" este mai mult decât contextul contemporan a descris în capitolul anterior: "frecarea dintre evrei și neamuri, printre care sunt dispersate este mult mai mare, mult mai profund, mult mai mult universal (69). "Este o forță care a fost" permanent la locul de muncă peste tot și în orice moment (71). "Cauzele acestei frecare, susține Belloc, sunt atât" generală "și" specială ". Cauza generală este rezumat "în adevărul că întreaga textura a națiunii evreiești, tradiția lor corporative, mintea lor socială, este în discuție cu oamenii în mijlocul cărora trăiesc (71)." Cauzele speciale sunt "utilizarea secretului de evrei ca o metodă de acțiune și exprimarea deschisă a superioritate pe vecinii săi care evreul nu poate ajuta, dar sentimentul, dar este greșit să subliniem (71). "

Belloc susține că "textura" diferit de poporul evreu de la propria noastră este de la sine înțeles. El ia trei acuzații comune formulate împotriva evreilor - lașitate, avariție și trădare - și susține că acestea au calitățile opuse, dar cu o "național special timbru Astfel printre evrei, veți găsi "nenumărate cazuri de cea mai înaltă curajul, cel mai mare." generozitatea și loialitatea cel mai devotat:. dar curaj, generozitate și loialitatea de un fel evreiesc, regizat de capete evreiești, și ștampilate cu un semn distinctiv evreiască extrem de (73) "Este pe non-evreu pentru a realiza că evreul va fi curajos din partea propriului său popor, că el va fi generos față de propriul său popor, și că el va fi loial pentru poporul său. Defecte Lui pentru noi, sunt virtuțile sale la propriul său. Belloc scrie că "nu există nici o rasa care a produs atât de puține trădători. Nu este trădare în evreul să fie internațional. Nu este trădare în evreul să lucreze acum pentru un interes printre cei care nu sunt de poporul său, acum pentru un alt. El poate fi acuzat doar de trădare atunci când acționează împotriva intereselor lui Israel, și nu există nici o națiune, nici vreodată a fost una în care solidaritatea națională a fost mai mare sau slăbiciune național în formă de trădători puțin (78). "

Astfel, pentru a folosi un exemplu din prezent, Jonathan Pollard este un erou evreu loial, care a atras un sprijin neîncetată de evreimea mondială de la arestarea sa de către guvernul Statelor Unite pentru "trădare". Belloc ne îndeamnă să vedem că astfel de cazuri sunt de așteptat. Pollard, ca un evreu, nu a comis trădare. El a fost, de fapt, foarte loial - pentru poporul său. Crima noastră este în adoptarea unui câine și așteaptă nu sa latre. În permițând evrei loiali, cum ar fi Pollard, la poziții de putere și influență în noastră societate, noi suntem cei care port cantitatea mai mare de trădători, și noi suntem cei care comit trădare de zi cu zi prin cedarea de putere, influență, și bani pentru o națiune străină .

Belloc trece la un studiu de trăsături evrei care din nou sunt similare cu ale noastre, dar diferă în calitate sau direcție. Astfel, "tenacitatea sa, care cu toții și toate într-un sens admira și care este mult superioară față de a noastră, este, de asemenea, o tenacitate mai restrânsă, sau în orice caz o tenacitate de un alt fel. El va urma un capăt în cazul în care ne vor urma multe. Loialitatea lui minunata a tuturor relațiilor de familie știm: dar noi nu-l apreciază pentru că este în afara cercului nostru. Chiar și darurile sale intelectuale, care sunt mai puțin afectate de această problemă de timbru , au ceva străin pentru noi în ele. Ele sunt de necontestat, dar ne simțim ca acestea să fie utilizate pentru alte scopuri decât a noastră (80). "

Am găsit această ultimă frază destul bântuie. Țineți cont de faptul că Belloc a fost scris înainte de apariția mișcărilor intelectuale evreiești, și că "evreiesc timbru ", nu a fost atât de evidentă în mediul academic în timpul vieții sale.

Într-un alt exemplu de natura neschimbătoare a frecarea dintre evrei și non-evrei, și observațiile diferență în centrul de care frecare, Belloc precede oamenii de știință, cum ar fi Kevin MacDonald în identificarea intensitate psihologic ca o trăsătură fundal de etnocentrismului evreiesc și activism. În plus față de un singur orizont marcat, Belloc descrie "o anumită intensitate de acțiune, care este foarte ușor de observat și care din nou este o cauză de fricțiune între el și cei despre el. Auzi un evreu vorbind pe platforma revoluționar, iar nota de înaltă tensiune la care curentul este de lucru. ... El nu este elocventă în mod noastră; dar el este în orice caz uimitor de eficientă în propriul său (82). "

Această intensitate, susține Belloc, este cel mai adesea folosit într-o "capacitate corporativ pentru a ascunde sau de publicitate la voia: o putere de" împingere "indiferent de întreaga rasă dorește avansat, sau de a reprima ceea ce întregului neam dorește să suprime (82). "O astfel de acțiune colectivă" va rămâne mereu un iritant permanent în efectul său asupra celor cărora li se aplică. "

Belloc folosește exemplul de greata, care este în cele din urmă a simțit ca urmare a propagandei evreiești neîncetat despre "talentul unora special evreu [a se vedea, de exemplu, seria mea pe promovarea de Spinoza," Pariah la Mesia: Engineered Apoteoza lui Baruch Spinoza "] , sau descoperirea științifică a unui alt, sau nenorocirile un alt (83). "Și invers, când oamenii descoperă" că unele problemă importantă a fost suprimată, unele scandal rău în statul sau unele truc în comerț, pentru că evreii se dorește să se fi suprimate, "ei nu vor avea de suferit operația de liniște pentru a doua oară, deoarece au făcut prima.

O cauză importantă finală de frecare este, de asemenea, legată de intensitatea capacității corporative evreiesc - tendința puternică spre monopol (94). Belloc susține că "evreul este internațional, tenace și hotărât la atingerea sfârșitul misiunii sale. El nu este mulțumit în orice comerț, până când, comerțul este, pe cât posibil, sub controlul său complet, și el are pentru extinderea acestui control sprijinul fraților săi din întreaga lume (94). "

Creșterea a monopolurilor evreiești în diferite domenii publice, politice și financiare este periculos pentru toată lumea, inclusiv de evrei. Belloc închide capitolul al patrulea, anticipând profetic apariția unui mod dictatorial de guvernare și de reacția împotriva evreilor:

Pentru a pune capăt acestei stări de lucruri este imposibil atâta timp cât guvernul parlamentar, cu corupția profundă, îndură. Singura forță capabilă de a face cu răul plutocratică de un monopol străin pe această scară este un rege; dar un rege nu avem printre neamuri moderne. Dar sistemul parlamentar nu va dura pentru totdeauna. Este deja în dizolvare activ între noi, și grav lovit în altă parte. Regele nu poate fi atât de departe ca oamenii cred ca el să fie. În orice caz, într-un fel sau altul lucru va înceta, și va înceta, probabil, în violență. (96)

Capitolul al cincilea se referă la cauzele "speciale" de frecare. Acestea sunt dependența evreiesc la secret, iar expresia evreiesc de superioritate. Belloc afirmă că obiceiul evreiesc vechi de secole a secretului acum a devenit aproape un instinct. Acest lucru este exprimat în "societăți secrete, un limbaj ținut pe cât posibil secret, folosirea de nume false, în scopul de a ascunde mișcările secrete, și relațiile secrete între diferitele zone ale corpului evreiesc (99)." Un astfel de comportament ar trebui să fie deplâns deoarece se "hrănește și intensifică antagonismul deja incantati de contrast rasială (100)." În special, autorul single din obiceiul evreiesc de a nega influența cetățeniei sale pe gândurile sale, convingerile și acțiunile. Belloc scrie:

În cazul în care un bărbat mi-a spus că el urăște englezii, și în replică spun, "Asta pentru că ești un irlandez," nu vrea să zboare la gât. El este nevoie ca o chestiune de curs care istoria a guvernului engleză în Irlanda scuze expresia lui. Deci, departe de a fi insultat la a fi numit un irlandez ar fi insultat dacă a spus că nu a fost un irlandez. Și așa este și cu multe alte cetățenii care au avut de suferit asuprire și persecuție. Nu pot găsi nici o bază rațională pentru o politică contrară în cazul evreilor (106).

Dar evreii nu, desigur, să urmărească o linie diferită de gândire cu totul. Acuza de evreu de a purta o ranchiună împotriva europenilor de conflict din trecut, și veți găsi rapid te acuzat de a fi un "turbat anti-semit" sau ceva asemenea prostii. Crima a fost de a străpunge vălul secretului aruncat peste naționalitate evreiască. Calitatea sa de membru al națiunii iudaice este o chestiune de privat mândrie, și masca de patriotism exterior a statului goy este permisă doar pentru a fi în discuție. Astfel, în timpul al doilea război mondial, New York evrei au protestat ca-democrație iubitor de americani împotriva politicilor evreiești ale Germaniei național-socialiste. Oameni ca Charles Lindbergh, care a îndrăznit să rip off masca și descrie situația în mod clar, au fost monitorizate și atacat de clar ebraic Anti-Defamation League. [1]

Deși el recunoaște că o mare mai poate fi scris pe tema secretului evreiesc, Belloc trece la o discuție de expresii de superioritate evreiesc. El scrie că "evreul se simte individual superioară a lui non-evreu contemporan și vecin de orice rasă; evreul se simte națiunea lui incomensurabil superioară oricărei alte comunități umane (108). "Această idee fixă ​​de superioritate, legată de conceptul de evrei ca" o lumină pe neamuri, "de multe ori creeaza frecare.

Evreul va scrie de religia noastră, având de la sine înțeles că aceasta este nebunie, și va minuna că suntem ofensați. El va apărea în afacerile noastre naționale, oferind nu numai sfaturi, ci încearcă să politice directe, și va fi nedumerit pentru a descoperi că indiferența lui la sentimentul național este enervant. El va postula temperamentul evreiesc ca pe ceva care, dacă este diferită de a noastră, trebuie, fie că ne place sau nu, să fie aruncat peste noi. El acționează în toate aceste lucruri ca toată lumea acționează instinctiv în prezența celor pe care le iau pentru a acordat pentru a fi inferiori. (113)

Această superioritate, de asemenea, legătura cu dispreț evreiesc pentru masele de non-evrei, în special populare rural. [2] Belloc scrie că acesta este un adevăr copleșitoare și de necontestat că cea mai mare parte a evreilor nu face nici un efort pentru a intra în contact cu cursa în din care mijlocul acesta poate fi vie. El se mulțumește să rămână separată de ea, și se înșeală în credința că el nu poate ajuta, dar rămâne separată de ea. "El asociază cu elita , cu cei care conduc, cu cei care au un fel de funcții speciale (114). "Dar pentru el, se pare, cel mai bun, o pierdere de timp pentru a încerca comuniune cu restul.

Resentimentul evreu este crescut atunci când sentimentul de superioritate este nevoită să se confrunte cu sens propriu europene de superioritate. El detestă acest drept insolență. (Una dintre ele este amintit de ura lui Franz Boas spre ideea că europenii au fost punctul culminant al omenirii, o motivație majoră pentru teoria sa de relativism cultural, aici ., p 24), El simte poziția sa și de securitate sa amenințată. El încearcă să câștige o poziție mai solidă, prin extinderea puterii lui, dar reușește doar în a provoca afirmații puternice de superioritate de european, indignat la a fi nevoie să lupte pentru stăpânirea pe cont propriu sol. Frecare escaladează, și, uneori, violența rezultă.

Belloc încheie capitolul îndemnând reținere de sentimentul de superioritate de ambele părți, și adoptarea unor poziții sociale mai naturale și adevărate - că de gazdă și oaspete - cu limite impermeabile. Numai în acest fel putem evita "care se încadrează din nou în cercul vechi de supunere, furie consecvent însoțită de rușine și violență, iar acestea urmate de remușcări (119)."

Sfârșitul de partea 2 din 3.

[1] B. Ginsberg, Cum Evreii învins Hitler: Exploding Mitul Pasivitatea evreiești în fața nazismului (Rowman & Littlefield, 2013), p.46.

[2] Un bun exemplu de ostilitate față de folk din mediul rural de intelectuali evrei poate fi văzut în intelectualilor din New York. Intelectualii New York asociate America de rural cu

nativism, anti-semitism, naționalismul, fascismul și precum și cu anti-intelectualism și provincialism; mediul urban a fost asociat antithetically cu toleranță etnică și culturală, cu internaționalism, și cu idei avansate. . . . Intelectualii New York pur și simplu a început cu presupunerea că rural, cu care se asociază o mare parte din tradiție americană și cea mai mare parte a teritoriului de dincolo de New York-a avut puține de a contribui la o cultură cosmopolit. . . . Prin interpretarea aspectele culturale și politice prin prisma urban-rural, scriitori ar putea masca chiar afirmații de superioritate și expresii ale sentimentelor anti-democratice, ca hotărârile unei expertize obiective. (Terry Cooney,  The Rise of intelectualii New York  1986, 267-268; italice în text)

Sursa: Occidental Observator
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 2564
Data de înscriere : 03/02/2013

https://scrisoridingerulia.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum