The Radicalization of an American (Radicalizarea unui American)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

The Radicalization of an American (Radicalizarea unui American)

Mesaj  Admin la data de Sam Aug 30, 2014 5:36 am

O NOUA LUME SE NASTE IN CHINURI : NEBUNIA si NESIMTIREA ca NORMALITATE



The Radicalization of an American
Radicalizarea unui American
http://hardons-blog.blogspot.ro/2014/08/the-radicalization-of-american.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+HardonsBlog+(HARDONS+BLOG)

Scris de Dr. William L. Pierce

De la National Vanguard Problema nr 61, 1978
Republicată la Legacy de Dr. William Pierce
Editor National Vanguard descrie evoluția sa spirituală și intelectuală de la un profesor universitar non-politic într-un radical alb.

Până când am fost de 30 de ani, mi-am dat cu greu un gând de politică, de rasă, sau de probleme sociale. M-am gândit-out nu clar ideologie și, de fapt, cu excepția pentru un angajament de scurta durata la creștinism cu vârste cuprinse între 14 și 18 între, niciodată nu am preocupat de problemele ideologice.

În timpul al doilea război mondial, am fost mult prea tânăr pentru a înțelege sau chiar să acorde o atenție la problemele implicate în acest eveniment politic cel mai decisiv al secolului. Nici măcar baraj neîncetat de filme de război, ridicarea moralului și alte propagandă șovin (produs, de altfel, de către același trib care în timpul războaielor din Coreea și Vietnam au lucrat la fel de greu să submineze moralul american) a avut nici un efect asupra mea; Am fost atât de adânc în science fiction pe care am rareori venit pentru aer.

Când am ajuns la adolescență am conice de pe un pic la meu de lectură de science-fiction (am mult timp, deoarece renunțat cu totul), dar apoi timpul meu după-școală a fost umplut cu un lucru real: știință. Am avut un laborator în dormitorul meu, și mi-am petrecut toți banii i-am câștigat cosit peluze și livrarea de ziare pentru a cumpăra produse chimice și aparate.

După un accident nefericit a trimis un prieten tânăr la spital cu arsuri de rău a doua și a treia de grade și a stabilit perdele dormitor în flăcări, laboratorul meu a fost exilat la garaj, dar interesul meu a fost fără încetare. Visul meu din copilărie, cu un deceniu înainte de Sputnik I, a fost calatoria in spatiu si explorare extraterestre.

Chiar și după ce am fost trimiși la școală militară de la vârsta de 15 ani, interesele mele au continuat să fie dedicată aproape în întregime de știință. Am așteptat cu nerăbdare ca în fiecare lună pentru sosirea de American Scientific mea ca am asteptat anterior pentru apariția pe chioscurile de ziare de povestiri Planet. Am finagled un loc de muncă după-amiază curățarea magazie de laboratorul de chimie de la școală militară, care a fost un dezastru de ani de lipsa de concentrare de profesori dezinteresați, și am folosit oportunitatea de a continua meu de auto-educație în probleme științifice.

Când am devenit un student de la Universitatea Rice (la acea vreme Institutul Rice) în Houston, Texas, am ales fizica și matematica ca cursurile mele majore și minore de studiu. Oricine care nu a sa specializat în fizica va avea dificultăți în a aprecia ceea ce înseamnă că, în ceea ce privește gradul de angajament și cantitatea de efort intelectual necesar. În timp ce majors engleză și specializări de sociologie se ocupă de politica de campus, raiduri pantalon, petreceri de bere, și sesiuni de taur dormitor, eu și ceilalți majors de fizica nedumerit soluții la ecuația lui Laplace și transpirat în calcularea traiectoriilor particulelor.

Nu vreau să presupun că nu a fost lăsat de sex, bere, și orice altceva studenti se preocupe cel mai scurt timp, dar numai că, relativ vorbind, majors fizica au fost obligați să se deda la aceste plăceri pe fugă. Și acest lucru a fost mult mai mult în cazul când am devenit un student absolvent, primul la Caltech și mai târziu de la Universitatea din Colorado. Există pur și simplu nu au fost suficiente ore în zi, sau zile în săptămână, pentru a face cantitatea necesară de a studia și de a vă faceți griji foarte mult despre politică și alte aspecte extrașcolare, în același timp.

Fiind un student absolvent de fizica este de fapt o ocupație total de absorbție, și am fost unul cele mai multe ori cu varste cuprinse intre 21 si 29, o perioadă în viața de cele mai multe tineri intelectuali, atunci când fac o mulțime de gândire cu privire la între - sau, la în ultimul rând, sunt foarte conștienți de - problemele politice și sociale ale zilei. Dar pentru mine, în orice moment, nu dedicat fizică în această perioadă au fost cheltuiți în activitate frenetică fizică: fete alungare, schi, zbor, navigație, alpinism, tir.

Spre sfârșitul studiilor mele universitare nu a fost chiar timp pentru odihna fizică, și am dormit de multe ori pe un pat pliant lângă electromagnetul în laboratorul meu, când am terminat ziua de lucru, mult timp după miezul nopții.

Astfel, atunci când, chiar înainte de ziua mea 29, am devenit un profesor asistent de fizica la Universitatea de Stat din Oregon, am fost, s-ar putea spune, o fecioară ideologic. Și am reușit să păstreze virginitatea pentru încă un an, pentru că mi-a luat mult timp să înființeze un nou laborator, câștigă încredere în capacitatea mea de a preda cursurile (în special cursurile postuniversitare) am fost însărcinată, și a "stabili în."

Apoi, pentru prima dată în viața mea de adult, am avut timp să observe ce se întâmplă în lumea din jurul meu și pentru a reflecta pe ea. Și în 1963 a existat o mulțime de a observa și de a reflecta asupra. A fost apoi că "drepturile civile" revoluție a fost prima venire din dulap, și s-au sta-in-uri, marsuri "libertate", și alte evenimente mass-media, de integrare în regia practic în fiecare zi.

Nu au existat revolte majore sau confruntări în Corvallis, Oregon, unde am fost de predare, ci chiar în campusul Universității de Stat din Oregon s-ar putea vedea un microcosmos al fermentul rasiale loc în altă parte. Au existat mai multe cupluri interrasiale pe facultate și zvonurile liberal brainless de obicei despre problemele rasiale din ziarul elevilor.

Ca crizei a crescut, a devenit mai mult și mai greu să rămână un observator dezinteresat. A fost absolut necesar pentru fiecare adult responsabil pentru a încerca să înțeleagă implicațiile acestei "drepturi civile", lucru și apoi să ia o poziție. Dar am avut nici un motiv pe care să stea.

Nu am avut prejudecăți regionale, care au trăit în nouă state diferite, patru dintre ele în Europa de Sud și cinci exterior. Am avut foarte puțină experiență anterioară cu non-albii și nu sa gândit prea mult despre ele într-un fel sau altul. În orice caz, am fost înclinat spre poziția liberală cu privire la problema de rasă.

Îmi amintesc sesiune taur un dormitor ca un student, în care am susținut dreptul unei persoane de a se căsători sau coabiteze cu oricine care ar avea el, negru sau alb.

Și la școală militară am refuzat odată cu indignare o invitație de a însoți un vagon de colegii mei la un "raton conking" excursie în local "orașul negru." Acesta a fost un sport care a constat din conducere de-a lungul aproape de bordură și bagi un dulap pol pe fereastră mașină a demola negrii pe trotuar. M-am simțit cu tărie că, atâta timp cât Blacks au fost vedeam propria afacere, nimeni nu avea dreptul să-i deranjeze.

Cred că aș putea fi clasificate în mod corespunzător ca un libertarian, mai degrabă decât un liberal, dar a mea a fost nu de mijloace de libertarianismul dogmatic, doar un vag sentiment pe care oamenii ar trebui să fie lăsat în pace cât mai mult posibil, și că societatea nu trebuie să încerce să reglementeze viața lor sau să impună standardele în vigoare pe ele. Acest lucru a fost in concordanta cu resentimentele am simtit ca un adolescent atunci când am fost obligat să se aplice pentru un card de securitate socială și, mai târziu, când a trebuit să completez primul meu Form 1040.

Libertarianismul, cu toate acestea, nu au furnizat nicio răspuns la întrebarea cursa. Pe de o parte, m-am simțit negrii ar trebui să li se permită să facă ce vrea, fără obstacole sau hărțuire. Dar, de asemenea, m-am simțit ca albii care nu doresc să mănânce cu ei sau le angaja sau își trimit copiii la școală cu ei nu ar trebui să fie obligat să facă acest lucru. Cum ar putea un concilia "drepturile" a fost cerut pentru negrii cu drepturile de albi?

Nu am avut nici un răspuns, iar mass-media nu au oferit o puteam accepta. Era clar că acestea au fost solid pe partea de negri și au fost utilizați în fiecare truc din cartea lor de propagandă pentru a influența emoțional publicul la poziția lor. Desigur, spectacolul de gospodine albe supraponderale, părul în bigudiuri și fețele lor umflati distorsionate cu ură, țipând obscenități la mici copii negri ca au ajuns pe un autobuz școlar, a fost cu greu o să câștige simpatie pentru segregationists, și disprețul din vocile de comentatorii de știri ca camerele de televiziune gloatingly zabovit pe astfel de scene rămase îndoială în mintea telespectatorilor din intreaga natiune care opoziția față de "drepturi civile", mișcarea a fost o poziție rău famat.

De ce, m-am întrebat, am mass-media alege întotdeauna cel segregaționiste articulat disponibile atunci când au vrut să ecran un interviu, și de ce au atât de rar arată partea cusătură a mișcării de integrare?

Și am putut să observ că abia shrillest și pushiest de cei cere "egalitate acum" pentru Blacks, atât în ​​campusul Oregon State și în mass-media, nu au fost negrii, dar membrii unui alt grup minoritar - care a ridicat, pentru prima dată în viata mea, problema evreiască. Nu am avut nici un răspuns la această întrebare, fie.

De vorba cu colegii mei arunca puțină lumină nouă asupra acestor aspecte, pe care m-am simtit au fost extrem de importante. Pe de o parte au fost liberalii, a căror lipsă de orizont dogmatic exclus orice discuție rațională cu privire la chestiuni care au atins inima de liberalism.

Pentru a le doctrina egalității umane universale a fost pur și simplu dincolo de interogatoriu. Negrii au fost biologic egale cu albii, au crezut, iar singurele lucruri pe care le-au impiedicat social egal au fost "nedreptate" și "asuprire", care trebuie să fie măturat - la orice cost.Actually, nu am fost interesat de dezbaterea întrebarea dacă negrii sunt în mod inerent egale cu albii. În cazul în care timpul meu la scoala militara ma învățat nimic, a fost că noțiunea de egalitate umane inerent este cu totul fals.

O astfel de noțiune ar putea fi menținută doar de cineva care nu a suferit experiența, așa cum am avut-o, de a fi închiși în sferturi aproape cu 500 de alte ființe umane, zi și noapte, timp de doi ani. Am ajuns să cunosc colegii mei (toate din care au fost alb), mai degrabă mai intim decât persoana medie ajunge vreodată să cunoască pe cineva, și a fost foarte clar pentru mine că ele diferă enorm în calitate inerentă. Unii dintre colegii mei au fost băieți de inteligenta, caracter, și sensibilitate; alții au fost gunoi de pe pământ; iar restul au fost la diferite puncte în între.

Fiind conștient de diferențele de calitate biologic care a existat in randul albilor, nu am fost înclinat să accepte afirmația pătură liberalilor ca negrii au fost "egal" cu albi. Dar dacă inteligența medie a Blacks a fost de aproximativ aceeași cu cea a albilor, sau dacă curse au fost similare în alte respect strict definite, nu a fost întrebarea remarcabil. Negrii au fost în mod evident diferit de la Whites, și întrebarea care se pune, mi sa părut, a fost ceea ce a fost relația corectă să fie căutat între cele două rase ar trebui sa fie segregare, ca acele femei, umflati-chipuri țipând cerut?; sau ar trebui să fie integrarea totală și imediată, așa cum a insistat purtătorii de cuvânt media; sau ar trebui să fie un al treilea fel? Și ce concluzii au fost să fie elaborate de la rolul pre-eminent al evreilor în afacerea?

Colegii mei conservatori au fost de nici un ajutor mai mult în rezolvarea acestor întrebări decât liberalii. Au fost câțiva care, în spatele ușilor închise, s-ar șopti furios la mine, "Evreii sunt cei din spatele acestei agitație" drepturi civile "."

Dar de ce? Nu a fost nici un răspuns coerent. Și ce ar trebui să o persoană responsabilă face, altele decât șoaptă furioasă? Din nou, conservatorii au avut nici un răspuns.

În căutarea unei soluții conservator, am mers atât de departe ca să participe la mai multe reuniuni ale unui capitol locale de John Birch Society. Potrivit Birch au, toate "drepturile civile" zarva a fost parte dintr-un program comunist pentru preluarea a țării. Poate că da, dar că răspunsul rugat întrebarea mea de bază de rasă.

Am aflat repede că cele două subiecte pe care l-am dorit o discuție inteligentă - rasă și evrei - au fost tocmai cele două teme membri Birch Society au fost interzise, ​​pentru a discuta, pe durere de expulzare. Când m-am persistat în întrebările mele, mi sa dat un pamflet care a explicat că oricine care a ridicat aceste probleme, la o reuniune Birch a fost aproape sigur un "neutralizator" - un agent comunist al cărui rol a fost de a "neutraliza" Societatea de mesteacan de al distrage de la misiunii sale anti-comunist, cu întrebări despre rasă și evrei.

Conservatorii, am descoperit, sunt la fel de înguști la minte și bigot, în medie, ca liberali. De asemenea, am ajuns la concluzia tristă că, oricare ar fi fost adevărat de universități în veacurile trecute, ele nu pot fi considerate astăzi ca fiind comunități de oameni de știință ", fondată în libertate pentru cercetare la sobru urmărire, neînfricat de adevăr, frumusețe, dreptate și to all high emprise consecrated,” to quote the words on my Rice diploma. They are largely communities of timeservers, going through the motions of scholarship.

Bănuiesc că procentul de băuturi spirtoase și gânditori nelegate de convenție libere pot fi încă destul de mare în medie campusul universitar american decât în ​​bara de mediu taran, dar nu atât de drastic. Clișeele sunt diferite, dar duhoarea primar de turma instinct este la fel de puternic în ambele locuri.

M-am întors la bibliotecă universitară pentru răspunsuri. Am început să citesc cu lăcomie la subiecții la care specializarea mea științifică mi-a forțat în prealabil pentru a da shrift scurt, mai ales istorie. Lectură mea a fost destul de aleatoriu la inceput: o carte despre Războiul Civil și problemele Reconstrucție epoca, urmate de Gibbon, apoi printr-un tratament de al doilea război mondial, iar apoi de un studiu de preistorie Europene.

În cele din urmă, cu toate acestea, am fost capabili de a sintetiza o imagine de ansamblu a istoriei care a dat mai multe perspective fundamentale, din care cele mai importante au vizat baza biologica a istoriei și a culturii umane. Am început să înțeleg că istoria nu este doar o succesiune de evenimente politice și evoluțiile culturale; acesta este recordul de diferite grupuri umane în lupta lor de a supraviețui și de a evolua, de interacțiuni și conflictele lor.

Cursul care istoria uneia grup uman urmează este influențată de mai mulți factori, dar cele mai importante și de bază a acestor factori este caracterul rasială concretă a grupurilor. Astfel, istoriile de negri, de chinezi și de albi, deși sub rezerva efectele diferite medii și diferite premise culturale, sunt profund diferite în primul rând, pentru că grupurile aceste istorici descriu sunt profund diferite biologic. Și diferențele de precondiții culturale în sine sunt, în cele mai multe cazuri, în primul rând, un produs de diferențele biologice, de asemenea.

O astfel de concluzie poate părea de la sine înțeles de îndată ce este recunoscut, dar, la fel ca multe alte lucruri pe care, probabil, ar trebui să fie de la sine înțeles, el a reușit să scape de atenția unui mare număr de oameni - inclusiv mulți care scriu manualele de istorie. Pentru mine a fost o mare revelație care a schimbat modul în care am văzut lumea din jurul meu de atunci încolo.

Insight în problema evreiască a venit mai încet - nu ca o revelație, ci ca o creștere treptată în înțelegere a comportamentului evreiesc și gândirea evreiască. Dar, chiar înainte de m-am simtit am avut o înțelegere destul de completă a rolului evreilor din viața americană, am dat seama că era un rol foarte important, care a trebuit să fie înțeleasă dacă nimic altceva a fost de a face sens.

Doi ani de studiu intensiv și extensiv de istorie, de biologia de rasă, de problemele evreiești, și de subiecte legate de siguranță, a crescut de înțelegerea mea. Dar nu a dat răspunsul pe care îl caută: Cum ar trebui să răspundă la ofensiva "drepturile civile"?

Nu mi-am dat seama la momentul respectiv, dar nici o cantitate de studiu ar fi putut să mi-a oferit un răspuns, pentru că a implicat o chestiune de valori. Există două tipuri de cunoaștere: cea care vine de la un studiu de lumea exterioară, și că ceea ce vine din suflet. Dar a fost încă 10 ani înainte de final, am ajuns să înțeleg în mod clar diferența între cunoaștere obiectivă și subiectivă și modul în care acestea sunt legate.

În 1965 tot ce știam era că acolo era un masiv efort, bine organizat în mișcare pentru a aduce schimbări profunde și ireversibile în caracterul rasial din populatia americana, și am simțit că aceste schimbări vor fi în rău și trebuie, prin urmare, să fie s-au opus. Nu am putut, la acel moment, spun de ce am simtit cum am făcut-o, nici nu am nici o idee clară cu privire la ceea ce ar trebui să fac pentru a pune în aplicare sentimentele mele.

Am fost, cu alte cuvinte, lipsește încă o bază ideologică pentru acțiune: un set de auto-consistent de valori, principii și obiective de la care am putut obține o poziție corectă cu privire la orice problemă care ar putea apărea și care ar putea servi ca un ghid pentru buna acțiune. Am fost dibuite intuitiv pentru un scop fără a înțelege totuși natura de intuitie.

Am încercat să orienteze sentimentele mele față de cele ale colegilor mei cu care am discutat problema rasă. Liberalii părea să aibă o ideologie de soiuri, cu toate că nu avea sens bun pentru mine, în timp ce conservatorii au fost destul de scurt pe ideologie.

Când m-am dat la o parte clișeele și se uită pentru scopurile lor finale, mi sa părut că pentru liberali a fost auto-anihilare, în timp ce pentru conservatorii a fost auto-conservare, în sensul cel mai strict. În ceea ce pentru mine, a fost de a face ceea ce am fost creat pentru a face - deși n-aș fi exprimat în acest fel la acel moment.

Dar ce să facă și cum să facă acest lucru - că, eu încă nu știam. Știam doar că trebuie să fac ceva; Nu am putut continua să fie doar un spectator pe termen nelimitat, în timp ce evenimente strigat de zi cu zi pentru acțiune.

M-am decis pentru a deveni un scriitor.

Mi se părea că, dacă aș putea scrie o carte care ar explica concluziile am ajuns de la baza rasială de istorie și despre rază lungă de implicațiile istorice ale prezentei deriva spre amestecare rasiale în Statele Unite, alte persoane ar putea fi atins , convins, și a organizat într-un fel de forță capabilă să acționeze în mod eficient în arena politică.

Cu acest obiectiv în minte, am plecat de poziția mea de facultate pentru unul cu o mare corporație în Connecticut. În acest fel nu numai am dat mai mult timp liber pentru scris, dar am dublat, de asemenea, salariul meu. În plus, am castigat privilegii de personal în biblioteca Universității Yale, una dintre cele mai mari și cele mai bune din țară.

Înainte de a începe chiar cartea mea, cu toate acestea, am făcut descoperirea că nu am fost prima persoana care a pus piciorul pe acest traseu. Am fost uimit să găsească zeci de cărți în biblioteca Yale scrise de alții care au ajuns la concluzii similare cu ale mele. Cele mai multe dintre cărți au fost scrise în mod inteligent - cărți mai bune decât am simțit că puteam scrie, la acea dată - și mai multe au fost scoase de editori majore.

Și acolo au șezut, unii din primii ani ai acestui secol, colectarea de praf pe rafturile bibliotecilor, influențând nimeni. Aceasta realizare umezită considerabil entuziasmul meu pentru a scrie o carte.

De asemenea, a atras atenția mea la o problemă, nu m-am gandit serios până atunci: problema de a motiva oamenii. Am presupus cu naivitate că sarcina am luat pe a fost doar unul dintre persuasiune - de a convinge oamenii că punctul meu de vedere a evenimentelor a fost actualizată - și care, odată convinși, ei nu ar ezita să acționeze.

Poate că am căzut în comun eroarea de a judeca pe alții prin mine, sau poate am pus prostește prea mult credința în vechiul ferăstrăul creștin, "Veți cunoaște adevărul, și adevărul vă va face liberi." În orice caz, ea a fost din ce în ce clar că numai adevărul nu a fost suficient. Unul nu trebuie să știe numai adevărul, dar unul trebuie să aibă atunci voința de a acționa pe ea - și va fi, se pare, a fost mult mai mult ingredientul lipsa decât adevărul.

La problema de a înțelege motivația - sau lipsa acestora - semenilor mei, am avut flash-uri de revelație; Mi-a luat un timp jenant de mult timp pentru a pune imaginea împreună. Între timp, am pierdut trei ani pretiosi editarea și publicarea unui fildeș-turn trimestrial ideologic.

Înțelegerea care a apărut, treptat, este ceea ce poate fi destul de spune că mi-radicalizat - a m-au convins că capete radicale pot fi atinse doar prin mijloace radicale. Aceasta convingere a fost produsul interacțiunilor mele cu un număr mare de indivizi pe o perioadă de mai mulți ani. Nu voi încerca să se refere aceste interacțiuni, în ordine cronologică, ci descrie numai câteva care reprezinte pe ceilalți.

La începutul anului 1968 am solicitat și a obținut o licență Federal de a face cu arme de foc. Apoi m-am dus în afaceri arma prin corespondență. Scopul meu a fost nu numai de a suplimenta venitul meu deficitar, dar, de asemenea, pentru a atrage atenția acelor persoane, cel mai probabil de a fi receptiv la mesajul meu ideologic.

În acest din urmă scop am avut pliante publicitare tipărite și distribuite pe care a descris armele de foc Am fost oferirea spre vânzare ca "echipament de control Negro." Mass-media a sărit de momeala. Prima pagină, cum ar fi "de dreapta extremă armare pentru Race War", a apărut în ziarele din toată America și chiar au fost preluate de un număr de documente europene.

Am devenit un fel de celebritate, și afacerea mea armă prosperat - până Legea federală de control arma din 1968 a intrat în vigoare și, practic, scos în afara legii de vânzări prin corespondență de arme de foc.

Oamenii cu care am venit în contact, ca urmare a acestui experiment mic a căzut în mai multe categorii. În primul rând, s-au primitivele, căruia îi plăcea să vorbească despre a face lucruri violente și sângeroase, dar care au avut nici răbdarea, nici înțelegerea pentru lucrările pregătitoare lung, neinteresant care trebuie să se facă mai întâi în cazul în care violența să fie eficientă.

Gândirea de primitive a fost în esență conservatoare. Sub lăudăroșenie ("Voi mă omoare un negru cu această armă"), a fost o concepție foarte limitată, defensiv de lucruri. S-ar putea veni timpul, într-un stadiu foarte târziu, în cazul în care astfel de oameni ar putea fi de ajutor - dar am dat seama că nu au fost ceea ce am fost cautati.

Apoi, s-au conservatorii non-primitive. Ei nu au lauda despre orice haos anticipate, dar motivația lor a fost, în esență, că a primitivele, și imaginația lor a fost la fel de limitat. Ei au avut idei vagi de a se apăra de la Blacks fără de lege, de fotografiere protestatarii în cartierele lor - nimic mai mult. Singura lor preocupare a fost protejarea lor și a bunurilor lor. Acțiune de cooperare pentru a atinge obiectivele pe distante mai lungi nu-i interesează.

Și erau tipuri profesionale și de afaceri - de succes, bine-to-face oamenii, unii dintre ei membri ai unității. Am reușit să obțin eu invitat la câteva cocktail-uri de la Washington, gândindu-se că sprijinul unor astfel de oameni ar fi de neprețuit în organizarea fel de efort am avut în minte.

Am găsit un model comun la aceste partide. Nu a fost o receptivitate superficial de ceea ce am avut de spus. Oamenii erau gata să glumească despre negri. Ei nu au fost de acord de amestecare rasială, și-au detestat de evrei. Ei au fost de acord din toată inima cu afirmația mea că a fost necesar să se opună în mod activ eforturile depuse de mass-media controlate, bisericile, iar guvernul federal pentru a forța albii si negrii să se amestece.

Asta este, ei au fost de acord până când acesta a început iveste pe ele că ceea ce spuneam nu a fost doar inactiv palavrageala cocktail, dar că am fost foarte serios. Apoi, ei au devenit incomod. Și când am lăsat să se înțeleagă că oricine a fost de acord cu mine, avea obligația de a se implica într-un efort comun, neliniște lor a apelat la ceva aproape să intre în panică.

Pe mai mult de o ocazie am avut experiența de a fi cineva a introdus la mine, care ar spune ceva de genul, "Am citit articolele din Washington Post despre dumneavoastră" echipament de control Negro. " Păstrați-l în sus; da-le dracu '. "

Mi-ar răspunde prin a menționa că am avut doar publicat un pamflet la presa controlată în America și că l-aș Trimiteți o copie. Reacția ar fi invariabil, "Oh, nu, nu face asta! Ei verifica e-mail, să știi. În poziția mea, nu-mi pot permite să mă implic. Sunt sigur că ați înțeles! "

Da, am înțeles - sau, cel puțin, am inceput sa. Am înțeles că societatea americană, ca un pește mort, este putrezire de la cap în jos. Gentile Stabilirea în această țară este total corupt și nu va acționa de la altul decât propriul interes îngust. Membrii săi sunt mai de vina decat pe evrei pentru problemele rasiale Americii, pentru că ei nu doar au avut puterea de a se opune scheme evreilor, dar, spre deosebire de masele, care le-au inteles de-a lungul ce evreii au fost de până la.

Aceasta nu este doar lăcomia lor care se manifestă corupția lor; ea este, de asemenea, lașitatea lor abject. La urma urmei, ei sunt rasiști, de felul. Unii vor susține chiar un efort de a se opune amestec rasial - în cazul în care acestea pot fi convins că este complet sigur.

Asta înseamnă că nu trebuie să existe nici un pericol numai pentru persoanele lor, veniturile lor, sau de investițiile lor, dar, de asemenea, nici un pericol de jena socială, nici un pericol de a fi prins într-o încălcare a etichetei de clasa lor. Creșterea vocea cuiva în public este o astfel de încălcare a etichetei. Deci, este folosind un limbaj simplu despre rasă, care oricine poate înțelege.

Isus a spus de mult timp în urmă, și el a fost absolut corect: "Este mai ușor pentru o cămilă să treacă prin urechea acului decât pentru un om bogat să intre în împărăția cerurilor."

Nu a fost un pericol mic de meu a deveni bogat prin urmare curs am ales, dar experientele mele cu conservatorii bogate ma convins că ar trebui să ia nici o șansă de care s-ar putea, la o dată ulterioară, să fie influențată de preocupare pentru bunurile materiale. M-am dezbrăcat de proprietate am plecat - inclusiv contul meu bancar automobile mea și - și a luat un jurământ de sărăcie. De atunci n-ar deține mai mult de hainele de pe spate, de câteva esențiale de comerț mea, și bani de buzunar.

Am vorbit cu mai mulți ofițeri militari în rezervă. Ei nu au afișat la fel de mult lașitate sau lăcomia ca tipurile de personal, dar ele au fost limitate în alte moduri. Ei au avut mari dificultăți în gândire sau acționează în afara convențiilor de castă lor. Eu nu l-au așteptat, dar am găsit o mulțime de aceleași conservatorilor squeamishness a arătat când am vorbit despre realitățile sumbre ale situației noastre și de necesitatea de a merge la rădăcinile problemei și cu ajutorul interventii chirurgicale radicale.

Un principiu general am învățat este că oamenii sunt destul de previzibile - aproape mecanic, s-ar putea spune. Ei sunt foarte puternic constrânse, nu numai în tipul de lucruri pe care le fac, dar, de asemenea, în ceea ce ei sunt capabili să se gândească, de circumstanțele sociale și fundaluri. Este foarte dificil pentru ei să facă față cu evenimente care necesită gândire și acționează în afara santuri lor bine uzate. In randul adultilor există puține excepție de la această regulă, indiferent de poziția socială sau de inteligență inerentă.

Acesta nu se aplică numai pentru clasa de mijloc profund conservatoare și la oamenii amorale ale unității, dar, de asemenea, pentru a maselor. Oamenii care cred că așa-numitele "oamenii de rand", se va ridica în mod spontan și să facă un capăt de călăii lor atunci când condițiile economice devin destul de rău sau când busing școală sau o altă crimă are loc un pic mai departe sunt la fel de greșit ca și cei care asistenta medicala speranța disperată că albul stabilirea o zi va răspunde la o înțepătură de loialitate rasiale.

Unii pretind că văd speranță pentru viitor, în baruri Redneck ale națiunii, în bandele de motociclete, chiar printre tinerii au abandonat-out ale culturii de droguri, din cauza lor "vital rasism sănătos,, elementar," ca un visător a exprimat . Da, există rasism elementar acolo, dar există, de asemenea prostie elementar și apatie. Uită-te la ceea ce oamenii de rând să păstreze vot pentru - și să asculte motivele lor pentru vot.

Masele, la fel ca la înființarea, nu va face niciodată în mod spontan ceea ce trebuie făcut. Ele pot acționa în mod corespunzător numai atunci când sunt rigidă și ghidat la fiecare pas din drum. Democrația este o parte foarte mare a problemelor noastre actuale, și cu siguranță nu va fi o parte a curei.

Aceasta poate fi o concluzie dificil pentru mulți cititori de a accepta. Este o concluzie radical. Mi-a luat ani să-l accepte, dar în cele din urmă nu am mai putut evita.

De fapt, narativ mea simplifică procesul care a dus la mea să devină un radical. Au existat două evoluții intelectuale distincte implicate, care au fost atât de strâns legate între ele încât ar fi foarte dificil pentru a le separa aici. Unul a condus la înțelegerea mea necesitatea de capete radicale; de altă parte, necesitatea de mijloace radicale.

Primul eveniment a fost completă atunci când am înțeles inutilitatea de conservatorism; a doua când am înțeles inutilitatea de conservatori.

Prin conservatorism mă refer la solicitarea de obiective limitate - economice, politice, sociale, rasiale sau - ca scopuri în sine. Obiective limitate face doar sens, pe termen lung, atunci când acestea sunt pas cu pas-cu pietre pe cale de a un scop atotcuprinzător.

Istoria este un proces dinamic, de neoprit, atotcuprinzătoare. Unul nu poate deține înapoi, dar se poate, uneori, să influențeze cursul. Dar când o schimba cursul istoriei, o schimbă pentru toate timpurile și pentru toate lucrurile, dacă se dorește ca sau nu. Radicalul înțelege că și acceptă-l; conservatorul nu.
sta este, nu a fost un timp, chiar și după ce am început să gândesc în termeni de capete radicale, când eu încă crezut în ceea ce privește activitatea spre ei cu ajutorul oamenilor ale căror perspective a fost în esență conservatoare. Am descris deja cum am devenit disabused de această idee.

În final, am ajuns la concluzia că trebuie să caute alți bărbați și femei care au fost capabili de a împărtăși tot viziunea mea de ceea ce ar putea deveni lumea - nu doar un aspect mic sau alta a acestei viziuni. Eu trebuie să caute bărbați și femei care înțeleg și acceptă că scopul nostru propriu nu este o viață mai fericită sau mai prosper pentru noi înșine sau chiar pentru copiii noștri. Nici nu este de a salva America, sau chiar civilizația occidentală.

Ce trebuie salvat este fondul genetic al rasei noastre. Daca suntem capabili de a face acest lucru, tot ce se va realiza în cele din urmă. Dacă nu reușim să facem asta, totul va fi în cele din urmă a pierdut.

Acceptarea acestui obiectiv, și capacitatea de a obține satisfacție prin alocarea de viața la înaintarea acestuia, sunt cele două criterii mai importante de care am judeca potențiali co-lucrătorilor.

Există mai, desigur. Există o înțelegere de ce scopul nostru este tot ceea ce contează în cele din urmă. Există posibilitatea de a se potrivi ca scop în imaginea de ansamblu a naturii realității și de locul omului și scop în acea realitate. Dar asta este o altă poveste.

Este suficient să spunem aici, în concluzie, că, în ciuda procesul lung și dureros prin care a trebuit să treacă în a deveni radicalizat, lupta se la fiecare pas din drum, procesul pare să fi fost mai ușor pentru alte persoane, în special cei născuți de la al doilea război mondial. Acest lucru este important, deoarece aceasta înseamnă că există o creștere, maturizare furnizare de cel mai bun material uman cu o înțelegere a ceea ce trebuie făcut.

Este de la acest rezervor care cadrele de Alianța Națională sunt acum recrutați.

Când vorbesc de mijloace radicale, eu nu intenționez să evoce o imagine de o bombă aruncător de sălbatic-ochi. În sensul prezentului narativ, mijloace radicale se referă în primul rând la oameni, pentru participanții la procesul de a aduce o schimbare istorică, și nu atât de mult pentru orice tip special de tactici.

avatar
Admin
Admin

Mesaje : 1921
Data de înscriere : 03/02/2013

Vezi profilul utilizatorului http://scrisoridingerulia.forumgratuit.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum