Jamil Khader ~ The Grand Failure Of Israeli Hasbara

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Jamil Khader ~ The Grand Failure Of Israeli Hasbara

Mesaj  YOKO 2013 la data de Sam Aug 30, 2014 11:05 am

Hasani si Itici , PACALICI IN SALVARI SI CU CIPICI


Războiul genocid care apartheid statul israelian a purtat asupra Fâșiei Gaza a generat un val fără precedent de condamnare publică internațională și solidaritate internațională cu palestinienii. Imagini grafice de distrugere de neimaginat și grămezi de cadavre dezmembrate și spulberate de copii nevinovați au inundat mass-media sociale . Care circulă în contextul istoriei recente dintr-o serie de incursiuni militare israeliene în Gaza (pentru prima dată în 2008 și din nou în 2012), aceste imagini a determinat sute de mii de oameni să ia în stradă din întreaga lume pentru a cere un capăt la israeliano ocupație și epurare etnică în Gaza.

Inginerii de sioniste hasbara (cuvântul ebraic pentru " propagandă ") împins înapoi, intensificarea eforturilor lor în bine orchestrate, campanii de PR care au încercat de a schimba războiul lor de genocid cu puncte de discuție tipic tocit . Presiune PR israelian chiar forțat unele celebrități , care au postat pe Twitter , atât față de lipsită de sens genocidul din Gaza și pentru recunoașterea umanitatea palestinienilor, să se retragă posturile lor de Twitter.

Cu toate acestea, aparatul hasbara de israelian de stat apartheid nu a reușit să inventeze mituri și jocuri retorice suficient de creative pentru lapte de var utilizarea lor disproporționată a forței și crime de război . Tacticile lor PSYOPS au fost în mare parte ineficiente, chiar și în Tel Aviv , împingându-le la măsuri disperate, inclusiv cenzura mass-media .

"Rezistența este inutilă"

Prin urmare, inginerii Hasbara au recurs la trei strategii principale pentru a face față cu consecințele politice de la genocidul din Gaza. În primul rând, ei au lansat cu disperare campanii de șantaj care au încercat să îmbine frica irațională și ura față de evrei (antisemitism), ceea ce este inacceptabil, cu critica legitim al statului israelian apartheid ( anti-sionism ).

Corelarea orice critică a politicilor de genocid israeliene la anti-semitism a devenit o problemă de dispută pentru un număr tot oameni din întreaga lume care resping în mod clar astfel de extorcare. Chiar și conducerea Hamas a sarit cu privire la problema, ceea ce face clar că "Noi nu ne luptăm de fapt evreii, deoarece acestea sunt evrei, ca atare. Noi nu luptăm alte rase. Luptăm ocupanților. "

La baza acestei solidaritate internațională cu palestinian este cresterea gradului de constientizare la nivel mondial din Israel 's fals atitudine de victimizare. Palestinienii se lupta un ocupant colonial care a fost reprezentat în analele istoriei europene ca "victima final". sioniști au adoptat afirmația absurdă că fiecare evreu se naște o victimă, reambalarea genocid în retorica de "auto-apărare". Tot mai mulți oameni, cu toate acestea, își dau seama că politica statului apartheid israelian de epurare etnică în Palestina și încălcarea drepturilor palestinieni la o scară masivă de Nakba de 1948 este departe de a fi "auto-apărare".

Pentru a parafraza filosoful sloven Slavoj Zizek, este aproape imposibil pentru palestinieni de a rezista ocupanților lor coloniale sioniste, fără a fi demonizat și de marcă ca antisemit .

Alegeri false forțate

A doua strategie majora de ingineri hasbara este încercarea lor de a forța publicul internațional pentru a face o alegere între Israel și Hamas . Cu toate acestea, mulți oameni și entități politice din întreaga lume să respingă această alegere falsă, optând în alta cu civilii oprimate care nu au nici o modalitate de a fugi sau de a cauta adăpost în închisoare în aer liber, cunoscut sub numele Gaza.

Războiul de genocid din Gaza a făcut evident faptul că, mai ales în Occident, există o ruptură între elita politică pe de o parte, și societatea civilă și mișcarea internațională de solidaritate pe de altă parte. Fără îndoială, critici au venit, deși poate un pic mai târziu, de la cei mai apropiați aliați ai Israelului . Au existat chiar câteva cazuri de dezertare din rândul elitelor lor politice (mai ales ministrul britanic baroneasa Warsi), cu unele chiar ia in seama Amnesty International apel pentru un embargo asupra armelor împotriva lui Israel și pentru Israel drepturilor omului încălcări a face referire la internationl Curtea Penală. Într-adevăr, Palestina a pentru prima dată să devină un măr al discordiei în politica internă din unele țări occidentale.

În general, cu toate acestea, cei în coridoarele puterii rămâne prins în mare măsură în narațiunea dominantă pe care statul israelian apartheid peddles pentru a justifica masacrul din Gaza. Mulți lideri mondiali, printre care Statele Unite, președintele Barack Obama și secretarul general al ONU Ban Ki-moon , au degete linia hasbara în apărarea lor de război de genocid Israel.

În același timp, ultraj la acțiunile Israelului a fost cel mai vizibil la nivelul de iarbă-rădăcini. Într-adevăr, un număr mai mare de tineri au fost raportate pentru a participa la aceste mitinguri, proteste și demonstrații, în sprijinul Gaza. Sondajele recente indică, de asemenea, că americanii mai tineri sunt din ce în ce critică a politicilor de apartheid Israel în Palestina. Tânăra generație este tot mai nemulțumit de complicitate guvernele lor în perpetuarea crimelor de război israeliene .

Diversitatea de solidaritate

În cele din urmă, inginerii hasbara au încercat să demită și demoniza acest Groundswell de solidaritate internațională cu palestinienii, prezentându-l ca un musulman exclusiv cauză. Mitinguri în sprijinul Palestina au fost întotdeauna diverse adunări de oameni de toate credințele și etnii. Condamnarea crimelor israeliene a venit din întreaga lume, inclusiv din intelectuali israelieni , personalități politice internaționale și cadre universitare importante . Chiar și cetățenii israelieni au mobilizat împotriva războiului din Gaza, împotriva curentului ostil al majorității.

Cel mai important, această afirmație hasbara ignoră convenabil tăcerea asurzitoare și poziția standoffish clar din mai multe state musulmane și arabe privind genocidul din Gaza. De fapt, o majoritate covârșitoare catolică latină America de a fost în prima linie a condamnării internaționale a acțiunilor Israelului. Multe țări din America Latină au denunțat vehement războiul de genocid israelian în Gaza; unii au suspendat cooperarea economică cu Israel și alții au rechemat ambasadorii de la Tel Aviv.

Revărsarea de solidaritate internațională pentru Palestina a depășit în mod clar limitele de identitate politică și geografie. Acesta a subliniat că viețile palestinienilor nu sunt mai puțin valoroase decât vieți israeliene și că regimul internațional al drepturilor omului ar trebui să se aplice atât în ​​mod egal.

Într-adevăr, așa cum îngrozitoare pe cât pare, dominante narațiuni hasbara sionist au încercat să incrimineze umanitatea palestinienilor, ceea ce face controversat să-l recunoască chiar și plânge moartea lor. După cum afirmă Bayan Abu Sneineh , "Nu numai ca sunt organisme palestinieni dezumanizate, dar ele sunt, de asemenea, lepădat ca ireal. ... Viețile lor nu sunt locuibile și moartea lor nu sunt grievable. În cazul în care viețile palestinienilor nu sunt văzute ca viata, atunci sunt moartea lor chiar considerate de decese reale? "

Dar de data asta, aparat hasbara Israel a subestimat în mod clar în ce măsură ultraj la nivel mondial la genocidul israelian în Gaza a catapultat la problema palestiniană înapoi la centrul de pe scena politică mondială. Atâta timp cât mișcarea de solidaritate internațională insistă pe acest angajament față de umanitatea și drepturile omului ale palestinienilor, în dorința de a ușura suferința celor asupriți, hasbara de stat va eșua în eforturile sale de a delegitimise nemulțumirile palestinienilor.

Dr. Jamil Khader este Dean de Cercetare și profesor de limba engleză la Betleem University, Palestina. El este autorul a numeroase articole despre feminism postcoloniale, cultura populară, și teorie literară. El este, de asemenea, autorul a cartografii de transnationalismul în postcoloniale Feminisme: Geografie, Cultură, Identitate, Politică (Lexington Books 2012) și co-editor, cu Molly Rothenberg, de o colecție de eseuri pe filosoful sloven Slavoj Zizek, intitulat, Žižek Acum: Perspective actuale în Zizek Studii (Polity 2013).

Sursa: Sabbah Report

YOKO 2013

Mesaje : 56
Data de înscriere : 16/02/2013

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum