Alexander Dugin’s 4 Political Theory is for the Russian Empire, not for European Ethno-Nationalists
SCRISORI DIN GERULIA :: O NOUA LUME SE NASTE IN CHINURI : NEBUNIA si NESIMTIREA ca NORMALITATE :: À la recherche du temps perdu-QUI PRODEST?
Pagina 1 din 1
Alexander Dugin’s 4 Political Theory is for the Russian Empire, not for European Ethno-Nationalists
4 Political Theory Alexander Dugin SUNT pentru Imperiul Rus, nu pentru europeniI Ethno-naționaliști
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/05/alexander-dugins-4-political-theory-is-for-the-russian-empire-not-for-european-ethno-nationalists/
http://www.theoccidentalobserver.net/2014/05/alexander-dugins-4-political-theory-is-for-the-russian-empire-not-for-european-ethno-nationalists/
Doar câteva rare în dreapta alternativ știa Alexander Dugin înainte de publicarea și traducerea cărții sale, a patra Teoria politică , în 2012 Dintr-o data, conținutul acestei cărți a devenit subiect de discuții aprinse și el a fost salutat ca "probabil cel mai proeminent gânditor Noua Dreapta din lume. "Cu excepția lui Michael O'Meara la curenti Contraatac , de cele mai multe comentarii au fost foarte pozitive sau cel puțin simpatic. Dupa ce a citit comentarii, interviuri, blog-uri, articole, și de a asculta unele cursuri video de către Dughin, am decis să citesc patra Teoria politică (FPT).
Prin primele pagini, am fost destul de impresionat de tratament laconic Dugin de modul în care liberalismul a creat condițiile normative pentru o umanitate predispus spre un guvern mondial în ei "glorificare a libertății totale si independenta a individului de la orice fel de limite, inclusiv motiv, identitate (socială, etnică, sau chiar sex), disciplina, și așa mai departe "(18). Cu "eliberarea" de om de la orice este necesar, pre-hirotonit de membru în orice comunitate sau de identitate, și moralitatea universală a drepturilor omului larg acceptate, mai puține obstacole stătea acum în calea unei piețe globale totalitar.
Dugin este un patriot și sunt de acord că Rusia trebuie să acționeze ca o forță contra-hegemonic împotriva răspândirii valorilor americane de la Hollywood și extinderea continuă a UE în fostele teritorii sovietice.Dar curând a devenit evident că FPT Dughin a fost mai mult decât o critică a hegemoniei americane și atlanticism; a fost un atac inexorabil pe esența însăși a civilizației occidentale. Următorul raționament trece prin cartea sa: militar actual Liberalismul = Americii și politica externă = civilizației occidentale = istoriei europene din cele mai vechi timpuri = Evil. Pentru Dughin, ideea că America este prima națiune universală este "în esență ... o versiune actualizată și continuarea unui universalism occidental care a fost trecut de la Imperiul Roman, creștinismul medieval, modernitatea în termeni de Iluminismului, și colonizare, până la de azi "(74). Europenii au fost întotdeauna, sau, cel puțin din vremea romanilor, inamicul intrinsecă a identității etnice, tradiție, și veridicitate.
Pentru a înțelege în mod adecvat esența liberalismului, trebuie să recunoaștem că aceasta nu este întâmplător, că apariția sa în ideologiile politice și economice se bazează pe procese fundamentale, de a continua în toată civilizația occidentală. Liberalismul este nu doar o parte din care istoria, dar cea mai pură și expresie cel mai rafinat, rezultat sa (140).
Referent Siryako Akdaspune că "Dughin critică lumea occidentală, din punct de vedere al tradiției și autenticității." lectura mea este că Dughin apără poporul rus și imperiu din punctul de vedere al tradiției în timp ce critica Occidentul din punctul de vedere al postmodernismului și marxism cultural. Ea a scăpat de atenția comentatorilor din dreapta alternativ care Dughin se bazează aproape în întregime pe marxiștii culturali în evaluarea sa de liberalism. Nu cred că ar trebui să o ia ușor că el celebrează ideile lui Karl Marx ar fi "extrem de util și aplicabil" (50), numește Franz Boas "cea mai mare antropolog cultural american" (63), și este de părere că Levi-Strauss "a arătat în mod convingător "ca culturile primitive din Africa au fost la fel de complex și bogat ca culturile europene (109). Fără ezitare și apreciere a modului în care Occidentul a crescut pentru a deveni civilizația cel mai important din lume, cele mai creative în artele și științele, el afirmă că "foarte ideologia progresului [Vest] este rasist în structura sa." El este orb la faptul că, fără Petru asimilare cel Mare a know-how european în industrie, imperiul rus Dughin așa admiră, și aberant identifică cu tradiție în sine , s-ar fi dezintegrat în epoca modernă.
Unele dintre alte gânditori Dughin se bazează pe sunt Baudrillard, Foucault, Deleuze și. El acceptă condamnarea lui Foucault a Iluminismului ca un purtător de "toate semnele de rasism intelectual, apartheid, și alte prejudecăți totalitare" (133). Cu afirmații de genul acesta Dughin s-ar potrivi cu ușurință într-un mediu universitar de Vest. Descriere său de tot ceea ce este occidental ca rasist și rău, combinate cu identificarea lui a culturilor tradiționale non-occidentale ca autentic, natural, si sincer nu sunt diferite de modelul multiculturalist aplicate în mediul academic. Noi ar trebui să credem că chinezii cu minoritățile lor suprimate și oficial discursul de ierarhii rasiale , rușii cu istoria lor de rupere moșteniri naționale , și indienii cu lor castă murdar sistem nu sunt rasist, dar posesori de imperii sanatoase, care ar trebui să fie suportate de naționaliști albe în opoziție a hegemoniei americane.
Pentru înregistrare, la fel de valoroase ca postmoderniștii ar putea fi împotriva iluzii occidentale liberale despre care posedă un model universal de viață, ei sunt anti-alb în esența lor. Baudrillard critică modelul de integrare a imigranților în Franța și Europa pentru evitarea autonomiei culturale și veridicitatea metode non-vestice ale vieții. scris în 1997 despre atracțiile Jean-Marie Le Pen, Baudrillard condamnă incapacitatea inerentă a părților stabilite în realizarea că imigranții nu vor să se integreze în cultura europeană, și din acest motiv se simt discriminați pe nedrept, tot de asteptare eforturile Le Pen de a proteja identitatea nativ francez "rău" și "sălbatică" în timp ce.
Ce altceva se poate spune despre Foucault? El este de eliberare a femeilor, drepturile imigranților, și studii ciudate în Occident, în același timp, că el este de fundamentalismul islamic în lumea musulmană. Un recent abordare foucauldiană la granița SUA / Mexic, a concluzionat că modul de a realiza eliberare în această frontieră este de autoritatile americane pentru a evita utilizarea de orice "excludere suveran și instituționalizarea disciplinare" împotriva imigranților și în loc să creeze rețele de sprijin migranți ", prin includerea universal , egalitate de participare, și o solidaritate la nivel transfrontalier. "
Recenzorii s-ar fi subestimat încredere Dughin și simpatii puternice pentru critica postmodernistă a Occidentului din cauza punctul său de vedere de multe ori repetat, că "obiectivul principal" al FTP este "postmodernism de Vest." Postmodernismul occidental ar putea fi ținta principală a tradiționalismului rus, dar Dughin salută postmodernism și prevede susținătorii săi ca aliați, nu dușmani, de un front comun împotriva modernității occidentale și liberalism. Postmoderniști și marxiștii culturali ("Noi de stânga") sunt descrise pozitiv pentru atacul complex de Vest "din toate direcțiile, de la politic (evenimentele din 1968), la filosofică artistic, foarte prezentarea cultural,, omului, motiv , știință, și realitate "(132). Acest ism a fost cea mai eficientă armă făurită în Occident împotriva Occidentului. Ele sunt privite ca aliați într-un front comun împotriva Occidentului în numele Tradiției în est și sud. Dughin înțelege bine preferința de postmodernism pentru culturi autentice, stabile, și naturale din odihnă și pentru transsexualitatea și hibrid în interiorul Occidentului.
Matt Parrot, printre alți recenzenți, salută "atitudine pozitivă față etniei" Dughin lui (cuvinte Dughin lui), chiar ca el este ambivalent despre respingerea tuturor formelor de rasism. Dughin a spus că "naționaliștii albe" sunt "aliați atunci când refuză modernitatea, ierarhia mondială și -capitalism liberal ... tot ceea ce este uciderea toate culturile etnice".
Dar aceasta este o poziție destul de nepotrivită și înșelătoare. Dughin salută descompunerea actual de culturile occidentale, imigrația în masă, și distrugerea de națiuni etnice europene viabile și de coeziune. El respinge categoric conceptul de națiuni, cu granițe etnice ca o idee modernă, care funcționează împotriva tradiționalism și imperii. El are în vedere un rol pentru naționaliștii albe numai în contextul unei Europe complet diluată de imigrație în masă și diversitatea postmodernă în care etnicii europene mândri vor găsi cumva o nișă alături de africani, asiatici, și musulmani împotriva universalismului american.
Dughin este de acord în mod expres anticiparea lui Deleuze de noi forme de ființe umane, cu identități multiple, inclusiv identitarians albe, într-o lume multiplex de Vest din mai multe genuri și combinații rasiale. Evaluarea sa pozitivă a cărții Imperiului (2000), de Antonio Negri și Michael Hardt, pe scară largă sărbătorit ca "un nou Manifestul Comunist", dezvăluie exact ceea ce anticipeaza Dughin și salută ca faza finală în căderea Occidentului. Așa cum capitalismul global creează "un aparat descentrat și deterritorializing de regulă care încorporează progresiv întregul domeniul global în deschis sa, extinderea frontierelor", Negri și Hardt vizualiza o situație în care autoritățile naționale vor fi în imposibilitatea de a căpăstru fluxul planetar de imigranți care doresc locuri de muncă și o viață mai bună în țările bogate. Mulțimi de imigranți de pretutindeni va turna în centrul acestui imperiu global, Occidentul, cerând libertate cosmopolit și în cele din urmă dizolvarea diferența dintre centrul de bogat și periferiile. Negri și Hardt vedea în mulțimi de imigranți un nou agent de revoluție împotriva Occidentului. Aceasta multitudine va avea o cerere cardinal care va rupe pentru totdeauna de Vest miezul imperial: cetățenie globală. "Dreptul generală de a controla propria sa mișcare este cererea final mulțimea pentru cetățenie globală" (400). Cererea principal nu va fi economic, dreptul la un venit de bază garantat, dar cultural, eliminarea tuturor controalelor de imigrare: papiers pour tous !
Dughin salută posibilitățile politice generate de acest globalismului în interiorul Occidentului. imigrația în masă va crea o rețea de sabotaj în interiorul Occidentului, alimentând mișcarea anti-globalizare, atât în afara și în interiorul Occidentului, a condus în Occident prin paradele homosexualilor, Occupy Wall Street mișcări, revolte imigranți din suburbiile orașelor europene, precum și o gamă întreagă de grupuri și proteste de către un "post-umanității" în curs de dezvoltare (mutanți, cyborgi, și clone), blog-uri de internet, mafioti Flash negru, și ecologiști. Albe biscuiti sunt binevenite pentru a găsi un rol în această mulțime, lupta pentru identitatea lor la fel ca oricine altcineva. Între timp, aceste trannies post-umane se va opune prin mișcările anti-global în Rusia și alte blocuri geopolitice non-occidentale în picioare pentru Dumnezeu și Tradiție și vechi-moda Empires. Acești doi poli - tradiționaliști și marxiștii culturali - va avea un inamic comun: liberalism occidental și reprezentantul său principal, ",, adult White Male bogat rațional" (185).
În al patrulea rând Teoria politică este o teorie de strategii geopolitice ruse, nu pentru naționaliștii etno europene
Prin primele pagini, am fost destul de impresionat de tratament laconic Dugin de modul în care liberalismul a creat condițiile normative pentru o umanitate predispus spre un guvern mondial în ei "glorificare a libertății totale si independenta a individului de la orice fel de limite, inclusiv motiv, identitate (socială, etnică, sau chiar sex), disciplina, și așa mai departe "(18). Cu "eliberarea" de om de la orice este necesar, pre-hirotonit de membru în orice comunitate sau de identitate, și moralitatea universală a drepturilor omului larg acceptate, mai puține obstacole stătea acum în calea unei piețe globale totalitar.
Dugin este un patriot și sunt de acord că Rusia trebuie să acționeze ca o forță contra-hegemonic împotriva răspândirii valorilor americane de la Hollywood și extinderea continuă a UE în fostele teritorii sovietice.Dar curând a devenit evident că FPT Dughin a fost mai mult decât o critică a hegemoniei americane și atlanticism; a fost un atac inexorabil pe esența însăși a civilizației occidentale. Următorul raționament trece prin cartea sa: militar actual Liberalismul = Americii și politica externă = civilizației occidentale = istoriei europene din cele mai vechi timpuri = Evil. Pentru Dughin, ideea că America este prima națiune universală este "în esență ... o versiune actualizată și continuarea unui universalism occidental care a fost trecut de la Imperiul Roman, creștinismul medieval, modernitatea în termeni de Iluminismului, și colonizare, până la de azi "(74). Europenii au fost întotdeauna, sau, cel puțin din vremea romanilor, inamicul intrinsecă a identității etnice, tradiție, și veridicitate.
Pentru a înțelege în mod adecvat esența liberalismului, trebuie să recunoaștem că aceasta nu este întâmplător, că apariția sa în ideologiile politice și economice se bazează pe procese fundamentale, de a continua în toată civilizația occidentală. Liberalismul este nu doar o parte din care istoria, dar cea mai pură și expresie cel mai rafinat, rezultat sa (140).
Referent Siryako Akdaspune că "Dughin critică lumea occidentală, din punct de vedere al tradiției și autenticității." lectura mea este că Dughin apără poporul rus și imperiu din punctul de vedere al tradiției în timp ce critica Occidentul din punctul de vedere al postmodernismului și marxism cultural. Ea a scăpat de atenția comentatorilor din dreapta alternativ care Dughin se bazează aproape în întregime pe marxiștii culturali în evaluarea sa de liberalism. Nu cred că ar trebui să o ia ușor că el celebrează ideile lui Karl Marx ar fi "extrem de util și aplicabil" (50), numește Franz Boas "cea mai mare antropolog cultural american" (63), și este de părere că Levi-Strauss "a arătat în mod convingător "ca culturile primitive din Africa au fost la fel de complex și bogat ca culturile europene (109). Fără ezitare și apreciere a modului în care Occidentul a crescut pentru a deveni civilizația cel mai important din lume, cele mai creative în artele și științele, el afirmă că "foarte ideologia progresului [Vest] este rasist în structura sa." El este orb la faptul că, fără Petru asimilare cel Mare a know-how european în industrie, imperiul rus Dughin așa admiră, și aberant identifică cu tradiție în sine , s-ar fi dezintegrat în epoca modernă.
Unele dintre alte gânditori Dughin se bazează pe sunt Baudrillard, Foucault, Deleuze și. El acceptă condamnarea lui Foucault a Iluminismului ca un purtător de "toate semnele de rasism intelectual, apartheid, și alte prejudecăți totalitare" (133). Cu afirmații de genul acesta Dughin s-ar potrivi cu ușurință într-un mediu universitar de Vest. Descriere său de tot ceea ce este occidental ca rasist și rău, combinate cu identificarea lui a culturilor tradiționale non-occidentale ca autentic, natural, si sincer nu sunt diferite de modelul multiculturalist aplicate în mediul academic. Noi ar trebui să credem că chinezii cu minoritățile lor suprimate și oficial discursul de ierarhii rasiale , rușii cu istoria lor de rupere moșteniri naționale , și indienii cu lor castă murdar sistem nu sunt rasist, dar posesori de imperii sanatoase, care ar trebui să fie suportate de naționaliști albe în opoziție a hegemoniei americane.
Pentru înregistrare, la fel de valoroase ca postmoderniștii ar putea fi împotriva iluzii occidentale liberale despre care posedă un model universal de viață, ei sunt anti-alb în esența lor. Baudrillard critică modelul de integrare a imigranților în Franța și Europa pentru evitarea autonomiei culturale și veridicitatea metode non-vestice ale vieții. scris în 1997 despre atracțiile Jean-Marie Le Pen, Baudrillard condamnă incapacitatea inerentă a părților stabilite în realizarea că imigranții nu vor să se integreze în cultura europeană, și din acest motiv se simt discriminați pe nedrept, tot de asteptare eforturile Le Pen de a proteja identitatea nativ francez "rău" și "sălbatică" în timp ce.
Ce altceva se poate spune despre Foucault? El este de eliberare a femeilor, drepturile imigranților, și studii ciudate în Occident, în același timp, că el este de fundamentalismul islamic în lumea musulmană. Un recent abordare foucauldiană la granița SUA / Mexic, a concluzionat că modul de a realiza eliberare în această frontieră este de autoritatile americane pentru a evita utilizarea de orice "excludere suveran și instituționalizarea disciplinare" împotriva imigranților și în loc să creeze rețele de sprijin migranți ", prin includerea universal , egalitate de participare, și o solidaritate la nivel transfrontalier. "
Recenzorii s-ar fi subestimat încredere Dughin și simpatii puternice pentru critica postmodernistă a Occidentului din cauza punctul său de vedere de multe ori repetat, că "obiectivul principal" al FTP este "postmodernism de Vest." Postmodernismul occidental ar putea fi ținta principală a tradiționalismului rus, dar Dughin salută postmodernism și prevede susținătorii săi ca aliați, nu dușmani, de un front comun împotriva modernității occidentale și liberalism. Postmoderniști și marxiștii culturali ("Noi de stânga") sunt descrise pozitiv pentru atacul complex de Vest "din toate direcțiile, de la politic (evenimentele din 1968), la filosofică artistic, foarte prezentarea cultural,, omului, motiv , știință, și realitate "(132). Acest ism a fost cea mai eficientă armă făurită în Occident împotriva Occidentului. Ele sunt privite ca aliați într-un front comun împotriva Occidentului în numele Tradiției în est și sud. Dughin înțelege bine preferința de postmodernism pentru culturi autentice, stabile, și naturale din odihnă și pentru transsexualitatea și hibrid în interiorul Occidentului.
Matt Parrot, printre alți recenzenți, salută "atitudine pozitivă față etniei" Dughin lui (cuvinte Dughin lui), chiar ca el este ambivalent despre respingerea tuturor formelor de rasism. Dughin a spus că "naționaliștii albe" sunt "aliați atunci când refuză modernitatea, ierarhia mondială și -capitalism liberal ... tot ceea ce este uciderea toate culturile etnice".
Dar aceasta este o poziție destul de nepotrivită și înșelătoare. Dughin salută descompunerea actual de culturile occidentale, imigrația în masă, și distrugerea de națiuni etnice europene viabile și de coeziune. El respinge categoric conceptul de națiuni, cu granițe etnice ca o idee modernă, care funcționează împotriva tradiționalism și imperii. El are în vedere un rol pentru naționaliștii albe numai în contextul unei Europe complet diluată de imigrație în masă și diversitatea postmodernă în care etnicii europene mândri vor găsi cumva o nișă alături de africani, asiatici, și musulmani împotriva universalismului american.
Dughin este de acord în mod expres anticiparea lui Deleuze de noi forme de ființe umane, cu identități multiple, inclusiv identitarians albe, într-o lume multiplex de Vest din mai multe genuri și combinații rasiale. Evaluarea sa pozitivă a cărții Imperiului (2000), de Antonio Negri și Michael Hardt, pe scară largă sărbătorit ca "un nou Manifestul Comunist", dezvăluie exact ceea ce anticipeaza Dughin și salută ca faza finală în căderea Occidentului. Așa cum capitalismul global creează "un aparat descentrat și deterritorializing de regulă care încorporează progresiv întregul domeniul global în deschis sa, extinderea frontierelor", Negri și Hardt vizualiza o situație în care autoritățile naționale vor fi în imposibilitatea de a căpăstru fluxul planetar de imigranți care doresc locuri de muncă și o viață mai bună în țările bogate. Mulțimi de imigranți de pretutindeni va turna în centrul acestui imperiu global, Occidentul, cerând libertate cosmopolit și în cele din urmă dizolvarea diferența dintre centrul de bogat și periferiile. Negri și Hardt vedea în mulțimi de imigranți un nou agent de revoluție împotriva Occidentului. Aceasta multitudine va avea o cerere cardinal care va rupe pentru totdeauna de Vest miezul imperial: cetățenie globală. "Dreptul generală de a controla propria sa mișcare este cererea final mulțimea pentru cetățenie globală" (400). Cererea principal nu va fi economic, dreptul la un venit de bază garantat, dar cultural, eliminarea tuturor controalelor de imigrare: papiers pour tous !
Dughin salută posibilitățile politice generate de acest globalismului în interiorul Occidentului. imigrația în masă va crea o rețea de sabotaj în interiorul Occidentului, alimentând mișcarea anti-globalizare, atât în afara și în interiorul Occidentului, a condus în Occident prin paradele homosexualilor, Occupy Wall Street mișcări, revolte imigranți din suburbiile orașelor europene, precum și o gamă întreagă de grupuri și proteste de către un "post-umanității" în curs de dezvoltare (mutanți, cyborgi, și clone), blog-uri de internet, mafioti Flash negru, și ecologiști. Albe biscuiti sunt binevenite pentru a găsi un rol în această mulțime, lupta pentru identitatea lor la fel ca oricine altcineva. Între timp, aceste trannies post-umane se va opune prin mișcările anti-global în Rusia și alte blocuri geopolitice non-occidentale în picioare pentru Dumnezeu și Tradiție și vechi-moda Empires. Acești doi poli - tradiționaliști și marxiștii culturali - va avea un inamic comun: liberalism occidental și reprezentantul său principal, ",, adult White Male bogat rațional" (185).
În al patrulea rând Teoria politică este o teorie de strategii geopolitice ruse, nu pentru naționaliștii etno europene
Subiecte similare
» Dughin si liberalismul , vaca si chilotii (The Fourth Political Theory)
» Whining About European 'Anti-Semitism'
» Operaţiunea Charlie Hebdo, Conspiracy Theory, propagandă, contrapropagandă
» Paris attack becomes Political Football in Israel and Palestine
» Pakistani Collectivist Political Culture at the Root of the Rotherham Pathology
» Whining About European 'Anti-Semitism'
» Operaţiunea Charlie Hebdo, Conspiracy Theory, propagandă, contrapropagandă
» Paris attack becomes Political Football in Israel and Palestine
» Pakistani Collectivist Political Culture at the Root of the Rotherham Pathology
SCRISORI DIN GERULIA :: O NOUA LUME SE NASTE IN CHINURI : NEBUNIA si NESIMTIREA ca NORMALITATE :: À la recherche du temps perdu-QUI PRODEST?
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum