Europa 2020 - comunitate sau IMPERIU? Va exploda UE?
SCRISORI DIN GERULIA :: O NOUA LUME SE NASTE IN CHINURI : NEBUNIA si NESIMTIREA ca NORMALITATE :: À la recherche du temps perdu-QUI PRODEST?
Pagina 1 din 1
Europa 2020 - comunitate sau IMPERIU? Va exploda UE?
Acest titlu este inspirat de Franck Biancheri prima carte (nepublicat) scris în 1992 și în care autorul a arătat că principiile fondatoare ale proiectului european conceput la sfarsitul celui de al Doilea Război Mondial (o comunitate de țări oferindu-se mijloacele de a construi în comun o pace durabilă și un continent prosper) ar putea, în cazul în care nu au fost atenți, se găsesc marginalizați și bine-cunoscute reflexe ale unei Europe-imperiu (colonizarea europeană, Napoleon, Hitler ...) s-ar ajunge din nou in top. În acest caz, Franck Biancheri crede că ceea ce ar permite procesului de construcție europeană să rămână pe drumul cel comunitate ar fi democratizarea ei.
Câțiva ani mai târziu, cu Tratatul de la Maastricht , care a redenumit Comunitatea Europeană "Uniunii Europene", Franck Biancheri, cu neîncredere său de "uniuni" de tot felul, a simțit că această alegere nu a fost foarte bun augur. 23 ani mai târziu, nimic nu a avansat pe fata democratizarea Europei și criza oferă un context favorabil pentru deraierea completă a proiectului comunitar. Vom arăta care indicatori ne permite să spunem că această tendință (care a fost mereu acolo, desigur, dar încadrate într-un mecanism relativ eficient de garanții) este în proces de re-emergente. Dar ne-am refuza să prezinte o anticipare finală încă, preferând să se concentreze asupra altor indicatori, precum și cele care încă ne permite să credem că tendința se va întoarce (1).
Dacă vorbim de o "categorie de producție trend" este că, după ce a petrecut aproape un an uitam Europa, la "răscruce" (2) considerăm că la sfârșitul acestei veri marcheaza angajamentul față de o cale greșită, ceea ce duce spre "scenariu tragic "descris de către Franck Biancheri în lucrarea sa vizionar" Criza mondială: calea catre lumea Apoi "(3), în care acesta a prezentat avantaje considerabile ale Europei în fața crizei și a potențialului său de a participa la apariția unei" lumi după aceea ", ca de dorit; dar, de asemenea, riscul major pentru Europa și cetățenii care elita lor de guvernământ, nedemocratice (la Bruxelles) sau non-europene (în capitalele), se dovedește a fi incapabil de a construi pe criza pentru a finaliza acest proiect încă neterminat pozitiv în construcția europeană (4 ).
După cum cititorii noștri fideli știu, vom analiza criza ucrainean ca o operațiune condusă de SUA și pus în aplicare de către o mână de acoliții bine plasate în cercurile decizionale europene, cu scopul, pentru a rezuma, de etanșare destinul Europei la tabara de Vest a condus de SUA. Această operațiune a fost condus ca un blitzkrieg cu o lipsă totală de reacție din partea european care are brusc sa aflat aproape la război cu Rusia, fără să știe de ce. Când europenii au trezit de la primul șoc, o altă bătălie, destul de greu de urmat, a avut loc între clasele conducătoare, între statele europene și la baza opiniei publice între "anti-ruși" și "pro-ruși", dar De fapt, în special între ideologii occidentale și apărători ai independenței continentului European.
În ultimele două aspecte GEAB ne-am concentrat pe faptul că au fost îndeplinite "condițiile pentru un șoc", observând indicatorii o restabilirii european de control al afacerilor. Dar vara a trecut prin, cu pierderea de vigilență care caracterizează această perioadă a anului. Si odata cu sfarsitul verii am descoperit un peisaj destul de trist a priori, mai ales pe trei puncte: noua remaniere guvernamentală franceză, proiect al Comisiei Juncker și masa mare a NATO în Newport. Vom încerca să facă un sentiment de aceste trei, evenimente atunci vom trece în revistă alte teme importante ale sezonului (Irak, alegerile generale din Brazilia, remanierea guvernamentală în Japonia), interpretate în lumina de reconfigurare majoră geopolitice globale de acum înainte, străduindu-se să identifice indicatori bruscarea bipolarisation din lume - sau cele ale progresului în apariția unei lumi multipolare. Deci, vom vedea că nu e doar Europa, care riscă alunecare spre tentația de imperiu.
Europa joacă rolul său în această naștere dureroasă a lumii de maine, dar este sigur că riscul crescut de bipolarizarea global hrănește și este alimentat de o ideologie de putere (Europa-imperiu), la baza de elita sale (5).
Raționament noastră este că explozia a UE (6) poate da naștere la două tipuri de reacții:
. fi încântat și relua proiectul european de construcție în cazul în care aceasta a fost atunci când a deraiat (când a căzut Zidul), setarea din nou cu un nucleu redus și foarte integrată de state membre (Euroland) pentru a construi etapă a uniunii politice și democratice, care a fost blocată la timp (Europa-comunitate);
. sau se sperie și să blocheze procesul de explozie în curs de desfășurare, prin consolidarea tuturor resurselor fondatori ai de-a doua perioada de construcție (1989 - 2014): ultra-liberalism, gradul de îndatorare, extinderea, occidentalismul (Europa-imperiu)
În ambele cazuri, noi credem că politicianul este în procesul de a se întoarce în Europa. Dar dacă e primul sau al doilea scenariu, care apare, acest politician nu va avea aceleași caracteristici de curs.
Ambele părți se confruntă în prezent cu off în coridoarele UE în materie de energie, atât la nivel național și european. Noi credem că pista Europa-imperiu este în procesul de a obține mâna de sus, dar nu au fost încă disperat de a vedea victorie Europa-comunitate în cele din urmă.
Explozie UE: referendum scoțian, nu a reușit integrarea țărilor din Europa de Est "
Da, Uniunea Europeană este explodează. Deja am descris pe larg contestarea a numeroase politici de către statele membre, în special libera circulație a bunurilor și persoanelor în spațiul Schengen (7); sau mai mult, proiect din Marea Britanie să părăsească UE, o putere de structurare a UE de la nașterea sa în 1992.
Referendum scoțian:
Trebuie să adăugați acum destrămarea probabil din Marea Britanie cauzate de referendum scoțian la această listă. În urmă cu mai multe luni ne-am asumat riscul de a anticipa o victorie pentru "da" votul. Acum, oferim o anticipare mai departe: dacă votul da câștigă sau nu, în nici un caz acest referendum va transforma Marea Britanie. Londra a sperat că o victorie răsunătoare pentru nici un vot ar consolida uniunea regatului, dar, cu siguranța unui rezultat foarte strans, Cameron a avut deja să facă atât de multe concesii față de scoțieni ( că ceilalți membri ai uniunii ( Țara Galilor și Irlanda de Nord) sunt deja pe blocuri de pornire pentru a obține aceleași progrese in autonomie (9).
Asta a spus, în conformitate cu principiul de anticipare politic conform căruia tendințele majore nu ar trebui să fie blocate, dar exploatat, noi credem că Marea Britanie ar putea beneficia de o trecere la o structură federală. De multe ori am spus că țările centralizate nu mai sunt adaptate la provocările lumii secolului 21.
În plus, englezii sunt oportuniști și știu cum de a sări înapoi. Cu titlu de probă, runda de cotitură din centrul lor financiare față de obligațiuni islamice și Yuan (10), care este de economisire a orașului. Federalizarea din Marea Britanie s-ar da de elita sale o bună ocazie de a arăta cât de capabil sunt de a profita de o astfel de intorsatura a destinului.
Oricum, federalizare a Marea Britanie schimbă jocul considerabil pentru UE.
Integrarea țărilor din Europa de Est ", nu a reușit:
UE este în mod egal în pericol de divizare pe fata ei de Est.
Astăzi, în vigoare, UE în criză pare mai puțin și mai puțin atractivă pentru țările din Est și unele, fără îndoială apartenența lor european, încep să acorde o atenție la ceea ce se întâmplă cu invadatorului anterior, Rusia. Victor Orban Ungaria este cel mai departe pe acest drum și ne-ar face bine să se uite la ideile acestei politici în detaliu, care nu are nimic de un dictator despre el, chiar dacă el are aerul unei forte de el, cauză pentru său independența țării ... Dar în Europa în ultimii ani, în căutarea spre est a fost considerat înaltă trădare.
Alții, având în vedere slăbiciunea politică europeană clară în special în ceea ce privește politica de securitate și apărare au, de exemplu, stabilit cu privire la discutarea propriul sistem de apărare între ele. Astfel, Grupul de la Vișegrad (ai cărei membri se numără Ungaria, dar, de asemenea, Slovacia, care a declarat recent că nu a vrut trupe străine pe teritoriul său (11)), a fost de lucru pentru mai mulți ani pentru a pune un sistem de apărare și de securitate în locul care, în un fel, le face autonomă (12).
Suntem în acest moment în mod clar ca o consecință directă a incapacității UE de a oferi orice fel de proiect european de apărare de natură să liniștească țările de granițele Europei.
Bulgaria, acum vrea să coopereze cu Rusia în construcția gazoductului South Stream, care ocolește Ucraina. Dar din moment ce criza din Ucraina de la Bruxelles a interzis-o din construirea secțiunii sale (13). Cu toate acestea, Bulgaria are două interese în construcția sa: în primul rând, se garantează o o sursă de energie și al doilea, se adaugă o sursă deloc de neglijat de finanțare datorită colectarea de taxe de gazul rusesc.
Rata de participare a țărilor din Europa de Est ", în ultimele alegeri europene este o indicație clară a gradului de eșecul în integrarea acestor țări. Integrarea a avut loc prea repede pe pur mercantil și nu de considerente politice, aceste țări de amestecare de multe ori obiectivul de integrare în UE, cu care de integrarea în NATO; ca pentru uniunea economică le-au experimentat de multe ori, pe bună dreptate, ca o invazie de afaceri occidentali, care a distrus economia locala.
În cazul în care criza ucraineană oferă, probabil, o oportunitate de a stabili o apărare europeană, în speranța că restul ar trebui să fie făcut în consultare cu și nu opoziția față de Rusia, orice eșec în acest punct ne conduce la o vedere ca anumite țări să intre acum si 2020, care din nou ar fi un mare esec pentru acest UE, care a continuat pentru a mări Europa în respingerea oricărui proiect pentru a spori integrarea, mai ales politic și democratic.
Note:
(1) În mod normal, vom alege un scenariu, dar în acest caz noi nu avem. Ne-am lăsat pe cititorii nostri sa faca propria lor alegere.
(2) Un cuvânt care apare de multe ori în GEAB; în 2013 în special.
(3) și care merită re-publicare la jumătatea perioadei acoperite (2010-2020), o re-publicare care editorul, Anticipolis , a fost de acord să întreprindă. O re-citire a acestei cărți, în lumina evenimentelor dramatice care domină știrile în 2014 nu încurajează optimism.
(4) De fapt, terenul european proiect de construcție aproape complet la un popas, după Tratatul de la Maastricht: cu uniune economica realizata, singurul proiect viitor care a ieșit din uniunea monetară este a cărei punere în aplicare a necesitat o continuare a activității față de guvernanță economică, taxa de și uniune politică, și democratizare. Dar ne-am oprit în midstream ... și potopul se ajunge.
(5) Paralelele istorice sunt multe. Paralel cu Uniunea Sovietică: puterile occidentale care nu mai conduc cursa economică globală și care, ca URSS în anii '50 prefera sa construiasca un zid între ei și a considerat că această concurență neloială; dar, de asemenea, în paralel cu creșterea nazismului: un sistem economic-politic capitalist al cărui excese provoca respingere puternică și se dezvoltă treptat ideologia puterii justifică concentrarea puterii și bani caracteristica de funcționare a acesteia. La fel ca ideologia nazistă a fost în vigoare într-adevăr comun în toate coridoarele europene de putere și nu numai în Germania, ideologia puterii trambitata de SUA atrage mulți europeni aproape de sau în coridoarele puterii, în special în Bruxelles (dar nu numai). După toate, acest tip de ideologie a fost Europeană înainte de a fi american și cei care l-au sprijinit consideră că SUA este doar o extensie de Europa și că cei doi trebuie să se unească în mod indisolubil de a învinge emergența Chinei, în special, care le sperie cel mai mult. Astfel, se poate suspecta anumite tehnocrati europeni de a vedea la semnarea tratatului de liber schimb cu SUA, ca o extindere naturală a Europei în SUA ... din Muntii Stancosi din Europa în Balcani!
(6) În multe aspecte GEAB anterioare am anticipat această explozie a UE, în timp ce arată că UE nu a fost Europa, că a fost o formă de organizare născut din Tratatul de la Maastricht, care a eșuat, și că s-ar putea bun venit pozitiv naștere din Euroland în cele din urmă de UE. Acest apariția unei alternative europene proiect la UE a început cu gestionarea crizei euro, care are, de fapt, accelerat structurarea unei guvernări din zona euro. Dar, în cazul în care o criză de euro natural consolidat în zona euro, o criză geopolitică ca cel creat de un euro-rus, întărește UE ... și toate defectele sale.
(7) De exemplu: Deutsche Welle , 22.10.2012
( Sursa: DailyAdvance , 14/09/2014
(9) Sursa: BBC , 09/09/2014
(10) Sursa: Forbes , 14/09/2014
(11) Sursa: Reuters , 04/06/2014
(12) Sursa: Prim-ministrul polonez , 14/10/2013
Sursa: Global Research
Câțiva ani mai târziu, cu Tratatul de la Maastricht , care a redenumit Comunitatea Europeană "Uniunii Europene", Franck Biancheri, cu neîncredere său de "uniuni" de tot felul, a simțit că această alegere nu a fost foarte bun augur. 23 ani mai târziu, nimic nu a avansat pe fata democratizarea Europei și criza oferă un context favorabil pentru deraierea completă a proiectului comunitar. Vom arăta care indicatori ne permite să spunem că această tendință (care a fost mereu acolo, desigur, dar încadrate într-un mecanism relativ eficient de garanții) este în proces de re-emergente. Dar ne-am refuza să prezinte o anticipare finală încă, preferând să se concentreze asupra altor indicatori, precum și cele care încă ne permite să credem că tendința se va întoarce (1).
Dacă vorbim de o "categorie de producție trend" este că, după ce a petrecut aproape un an uitam Europa, la "răscruce" (2) considerăm că la sfârșitul acestei veri marcheaza angajamentul față de o cale greșită, ceea ce duce spre "scenariu tragic "descris de către Franck Biancheri în lucrarea sa vizionar" Criza mondială: calea catre lumea Apoi "(3), în care acesta a prezentat avantaje considerabile ale Europei în fața crizei și a potențialului său de a participa la apariția unei" lumi după aceea ", ca de dorit; dar, de asemenea, riscul major pentru Europa și cetățenii care elita lor de guvernământ, nedemocratice (la Bruxelles) sau non-europene (în capitalele), se dovedește a fi incapabil de a construi pe criza pentru a finaliza acest proiect încă neterminat pozitiv în construcția europeană (4 ).
După cum cititorii noștri fideli știu, vom analiza criza ucrainean ca o operațiune condusă de SUA și pus în aplicare de către o mână de acoliții bine plasate în cercurile decizionale europene, cu scopul, pentru a rezuma, de etanșare destinul Europei la tabara de Vest a condus de SUA. Această operațiune a fost condus ca un blitzkrieg cu o lipsă totală de reacție din partea european care are brusc sa aflat aproape la război cu Rusia, fără să știe de ce. Când europenii au trezit de la primul șoc, o altă bătălie, destul de greu de urmat, a avut loc între clasele conducătoare, între statele europene și la baza opiniei publice între "anti-ruși" și "pro-ruși", dar De fapt, în special între ideologii occidentale și apărători ai independenței continentului European.
În ultimele două aspecte GEAB ne-am concentrat pe faptul că au fost îndeplinite "condițiile pentru un șoc", observând indicatorii o restabilirii european de control al afacerilor. Dar vara a trecut prin, cu pierderea de vigilență care caracterizează această perioadă a anului. Si odata cu sfarsitul verii am descoperit un peisaj destul de trist a priori, mai ales pe trei puncte: noua remaniere guvernamentală franceză, proiect al Comisiei Juncker și masa mare a NATO în Newport. Vom încerca să facă un sentiment de aceste trei, evenimente atunci vom trece în revistă alte teme importante ale sezonului (Irak, alegerile generale din Brazilia, remanierea guvernamentală în Japonia), interpretate în lumina de reconfigurare majoră geopolitice globale de acum înainte, străduindu-se să identifice indicatori bruscarea bipolarisation din lume - sau cele ale progresului în apariția unei lumi multipolare. Deci, vom vedea că nu e doar Europa, care riscă alunecare spre tentația de imperiu.
Europa joacă rolul său în această naștere dureroasă a lumii de maine, dar este sigur că riscul crescut de bipolarizarea global hrănește și este alimentat de o ideologie de putere (Europa-imperiu), la baza de elita sale (5).
Raționament noastră este că explozia a UE (6) poate da naștere la două tipuri de reacții:
. fi încântat și relua proiectul european de construcție în cazul în care aceasta a fost atunci când a deraiat (când a căzut Zidul), setarea din nou cu un nucleu redus și foarte integrată de state membre (Euroland) pentru a construi etapă a uniunii politice și democratice, care a fost blocată la timp (Europa-comunitate);
. sau se sperie și să blocheze procesul de explozie în curs de desfășurare, prin consolidarea tuturor resurselor fondatori ai de-a doua perioada de construcție (1989 - 2014): ultra-liberalism, gradul de îndatorare, extinderea, occidentalismul (Europa-imperiu)
În ambele cazuri, noi credem că politicianul este în procesul de a se întoarce în Europa. Dar dacă e primul sau al doilea scenariu, care apare, acest politician nu va avea aceleași caracteristici de curs.
Ambele părți se confruntă în prezent cu off în coridoarele UE în materie de energie, atât la nivel național și european. Noi credem că pista Europa-imperiu este în procesul de a obține mâna de sus, dar nu au fost încă disperat de a vedea victorie Europa-comunitate în cele din urmă.
Explozie UE: referendum scoțian, nu a reușit integrarea țărilor din Europa de Est "
Da, Uniunea Europeană este explodează. Deja am descris pe larg contestarea a numeroase politici de către statele membre, în special libera circulație a bunurilor și persoanelor în spațiul Schengen (7); sau mai mult, proiect din Marea Britanie să părăsească UE, o putere de structurare a UE de la nașterea sa în 1992.
Referendum scoțian:
Trebuie să adăugați acum destrămarea probabil din Marea Britanie cauzate de referendum scoțian la această listă. În urmă cu mai multe luni ne-am asumat riscul de a anticipa o victorie pentru "da" votul. Acum, oferim o anticipare mai departe: dacă votul da câștigă sau nu, în nici un caz acest referendum va transforma Marea Britanie. Londra a sperat că o victorie răsunătoare pentru nici un vot ar consolida uniunea regatului, dar, cu siguranța unui rezultat foarte strans, Cameron a avut deja să facă atât de multe concesii față de scoțieni ( că ceilalți membri ai uniunii ( Țara Galilor și Irlanda de Nord) sunt deja pe blocuri de pornire pentru a obține aceleași progrese in autonomie (9).
Asta a spus, în conformitate cu principiul de anticipare politic conform căruia tendințele majore nu ar trebui să fie blocate, dar exploatat, noi credem că Marea Britanie ar putea beneficia de o trecere la o structură federală. De multe ori am spus că țările centralizate nu mai sunt adaptate la provocările lumii secolului 21.
În plus, englezii sunt oportuniști și știu cum de a sări înapoi. Cu titlu de probă, runda de cotitură din centrul lor financiare față de obligațiuni islamice și Yuan (10), care este de economisire a orașului. Federalizarea din Marea Britanie s-ar da de elita sale o bună ocazie de a arăta cât de capabil sunt de a profita de o astfel de intorsatura a destinului.
Oricum, federalizare a Marea Britanie schimbă jocul considerabil pentru UE.
Integrarea țărilor din Europa de Est ", nu a reușit:
UE este în mod egal în pericol de divizare pe fata ei de Est.
Astăzi, în vigoare, UE în criză pare mai puțin și mai puțin atractivă pentru țările din Est și unele, fără îndoială apartenența lor european, încep să acorde o atenție la ceea ce se întâmplă cu invadatorului anterior, Rusia. Victor Orban Ungaria este cel mai departe pe acest drum și ne-ar face bine să se uite la ideile acestei politici în detaliu, care nu are nimic de un dictator despre el, chiar dacă el are aerul unei forte de el, cauză pentru său independența țării ... Dar în Europa în ultimii ani, în căutarea spre est a fost considerat înaltă trădare.
Alții, având în vedere slăbiciunea politică europeană clară în special în ceea ce privește politica de securitate și apărare au, de exemplu, stabilit cu privire la discutarea propriul sistem de apărare între ele. Astfel, Grupul de la Vișegrad (ai cărei membri se numără Ungaria, dar, de asemenea, Slovacia, care a declarat recent că nu a vrut trupe străine pe teritoriul său (11)), a fost de lucru pentru mai mulți ani pentru a pune un sistem de apărare și de securitate în locul care, în un fel, le face autonomă (12).
Suntem în acest moment în mod clar ca o consecință directă a incapacității UE de a oferi orice fel de proiect european de apărare de natură să liniștească țările de granițele Europei.
Bulgaria, acum vrea să coopereze cu Rusia în construcția gazoductului South Stream, care ocolește Ucraina. Dar din moment ce criza din Ucraina de la Bruxelles a interzis-o din construirea secțiunii sale (13). Cu toate acestea, Bulgaria are două interese în construcția sa: în primul rând, se garantează o o sursă de energie și al doilea, se adaugă o sursă deloc de neglijat de finanțare datorită colectarea de taxe de gazul rusesc.
Rata de participare a țărilor din Europa de Est ", în ultimele alegeri europene este o indicație clară a gradului de eșecul în integrarea acestor țări. Integrarea a avut loc prea repede pe pur mercantil și nu de considerente politice, aceste țări de amestecare de multe ori obiectivul de integrare în UE, cu care de integrarea în NATO; ca pentru uniunea economică le-au experimentat de multe ori, pe bună dreptate, ca o invazie de afaceri occidentali, care a distrus economia locala.
În cazul în care criza ucraineană oferă, probabil, o oportunitate de a stabili o apărare europeană, în speranța că restul ar trebui să fie făcut în consultare cu și nu opoziția față de Rusia, orice eșec în acest punct ne conduce la o vedere ca anumite țări să intre acum si 2020, care din nou ar fi un mare esec pentru acest UE, care a continuat pentru a mări Europa în respingerea oricărui proiect pentru a spori integrarea, mai ales politic și democratic.
Note:
(1) În mod normal, vom alege un scenariu, dar în acest caz noi nu avem. Ne-am lăsat pe cititorii nostri sa faca propria lor alegere.
(2) Un cuvânt care apare de multe ori în GEAB; în 2013 în special.
(3) și care merită re-publicare la jumătatea perioadei acoperite (2010-2020), o re-publicare care editorul, Anticipolis , a fost de acord să întreprindă. O re-citire a acestei cărți, în lumina evenimentelor dramatice care domină știrile în 2014 nu încurajează optimism.
(4) De fapt, terenul european proiect de construcție aproape complet la un popas, după Tratatul de la Maastricht: cu uniune economica realizata, singurul proiect viitor care a ieșit din uniunea monetară este a cărei punere în aplicare a necesitat o continuare a activității față de guvernanță economică, taxa de și uniune politică, și democratizare. Dar ne-am oprit în midstream ... și potopul se ajunge.
(5) Paralelele istorice sunt multe. Paralel cu Uniunea Sovietică: puterile occidentale care nu mai conduc cursa economică globală și care, ca URSS în anii '50 prefera sa construiasca un zid între ei și a considerat că această concurență neloială; dar, de asemenea, în paralel cu creșterea nazismului: un sistem economic-politic capitalist al cărui excese provoca respingere puternică și se dezvoltă treptat ideologia puterii justifică concentrarea puterii și bani caracteristica de funcționare a acesteia. La fel ca ideologia nazistă a fost în vigoare într-adevăr comun în toate coridoarele europene de putere și nu numai în Germania, ideologia puterii trambitata de SUA atrage mulți europeni aproape de sau în coridoarele puterii, în special în Bruxelles (dar nu numai). După toate, acest tip de ideologie a fost Europeană înainte de a fi american și cei care l-au sprijinit consideră că SUA este doar o extensie de Europa și că cei doi trebuie să se unească în mod indisolubil de a învinge emergența Chinei, în special, care le sperie cel mai mult. Astfel, se poate suspecta anumite tehnocrati europeni de a vedea la semnarea tratatului de liber schimb cu SUA, ca o extindere naturală a Europei în SUA ... din Muntii Stancosi din Europa în Balcani!
(6) În multe aspecte GEAB anterioare am anticipat această explozie a UE, în timp ce arată că UE nu a fost Europa, că a fost o formă de organizare născut din Tratatul de la Maastricht, care a eșuat, și că s-ar putea bun venit pozitiv naștere din Euroland în cele din urmă de UE. Acest apariția unei alternative europene proiect la UE a început cu gestionarea crizei euro, care are, de fapt, accelerat structurarea unei guvernări din zona euro. Dar, în cazul în care o criză de euro natural consolidat în zona euro, o criză geopolitică ca cel creat de un euro-rus, întărește UE ... și toate defectele sale.
(7) De exemplu: Deutsche Welle , 22.10.2012
( Sursa: DailyAdvance , 14/09/2014
(9) Sursa: BBC , 09/09/2014
(10) Sursa: Forbes , 14/09/2014
(11) Sursa: Reuters , 04/06/2014
(12) Sursa: Prim-ministrul polonez , 14/10/2013
Sursa: Global Research
Subiecte similare
» MI Bhat - Europa 9-11, ISIS și Rusia
» Noam Chomsky: “Europa e mult mai rasistă decât SUA” /36-38/
» Opération «Mos Maiorum»: La traque aux migranților sans-papiers en Europa
» Statele Unite ar trebui să se teamă de noua Europă germană
» Noam Chomsky: SUA este principalul stat terorist, iar Europa este servitorul său /35-36 /
» Noam Chomsky: “Europa e mult mai rasistă decât SUA” /36-38/
» Opération «Mos Maiorum»: La traque aux migranților sans-papiers en Europa
» Statele Unite ar trebui să se teamă de noua Europă germană
» Noam Chomsky: SUA este principalul stat terorist, iar Europa este servitorul său /35-36 /
SCRISORI DIN GERULIA :: O NOUA LUME SE NASTE IN CHINURI : NEBUNIA si NESIMTIREA ca NORMALITATE :: À la recherche du temps perdu-QUI PRODEST?
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum